به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 93 [ 02:52]
    تاریخ عضویت
    1393-4-01
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    193
    سطح
    3
    Points: 193, Level: 3
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    56

    تشکرشده 13 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    از این آقا خواستگاری کنم؟!

    سلام.
    راستش من خیلی وقته که میام همدردی اما هیچوقت نتونستم از مشکلاتم چیزی بگم. دوستان عزیز همدردی، خاله قزی، مینوش، شیدا، و... خواهش می کنم با من همفکری کنید.

    بیست و هشت سالمه. فوق لیسانس دارم و شاغلم. با اینکه خواستگار داشتم بنا به دلایل بسیاری تا این سن ازدواج نکردم. برای من ظاهر و وضعیت مالی زیاد مهم نیست اکثر مردایی که خواستگاریم اومدن تفکرشون با من خیلی متفاوت بوده و فکر کردم ازدواج باهاشون از چاله به چاه افتادنه.
    تقریبا یه ساله که وارد یه محیط کاری جدید شدم و بین همکارانم آقایی توجه منو به خودش جلب کرده. البته هیچ دوستی و ارتباط خارج از عرفی در کار نیست و برخوردهای من با ایشون حتی از بقیه همکارا هم کمتره و شناختم فقط دورادور بوده اما متوجه شدم تقریبا هفتاد درصد چیزی که میخوام در ایشون هست. علایق مشترک خیلی زیادی داریم و تقریبا همه چیزایی که بهشون پایبندم یا ردشون می کنم از نظر ایشون هم همینطوره.
    با اینکه خیلی درونگرام و با مردا راحت نیستم برای اولین بار یه نفر رو پیدا کردم که از صحبت کردن باهاش لذت می برم.البته کل گفتگوی ما تو این یه سال پنج ساعت هم نیوده و اونم در حضور جمع.
    یه بار فکر می کردم اگر ایشون دختر بود دوست فوق العاده ای برای من میشد. البته رفتارش خیلی سنگین و مردونس.
    حسم بهم میگه ایشون هم از من بدش نمیاد. اما نه محیط کاریمون طوریه که بتونم بهشون نزدیک بشم و نه اهلشم. نمی دونم چیکار کنم تا به من جذب بشه؟ چجوری بهش نزدیک بشم تا منو بشناسه؟ واقعا افسوس می خورم (افسرده نمیشم) اگه ایشون رو از دست بدم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید آبان تشکرکرده است .

    meinoush (یکشنبه 01 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.