سلام دوستان
من دختری هستم که تابحال هیچگونه رابطه ایی باپسری نداشتم تازگیاپسری سرراهم قرارگرفته که قبل من باچندتادختردوست بوده ورروابط راحتی باهاشون داشته.منظورم ازراحت بودن رابطه باهاشون بغل کردن ودست زدن بهشون هست.
ایاپذیرش این پسروقبول کردنش بعنوان مردایندم میتونه مشکلاتی رودراینده بوجودبیاره؟چون ازلحاظ پاکی باهم فرق میکنیم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)