آسمان را ستاره زيبا مي كند باغ را گل، عشق را محبت ، چشم را اشك و تو را عمل بيني
تشکرشده 992 در 530 پست
آسمان را ستاره زيبا مي كند باغ را گل، عشق را محبت ، چشم را اشك و تو را عمل بيني
دانه (سه شنبه 19 شهریور 87)
تشکرشده 148 در 75 پست
نوشته اصلی توسط shexmale-2
![]()
persian man (دوشنبه 04 اردیبهشت 91)
تشکرشده 992 در 530 پست
ميدوني چرا نيوتن از سيبي که به سرش خورد تعجب کرد چون زير درخت گلابي نشسته بود
دانه (سه شنبه 19 شهریور 87)
تشکرشده 992 در 530 پست
دوتا بچه باهم بازي ميكردن يكهو يكيش ميگه من بايد برم منزل ساعت 5 قراره با باباو مامانم بريم سينما
اون يكي ميپرسه چرا حالا ميري آخه الان ساعت3 است كه
اولي جواب ميده :آخه بايد يك ساعت گريه كنم تا ببرنم
دانه (سه شنبه 19 شهریور 87)
تشکرشده 992 در 530 پست
حتماً بايد SMSباشه. ببخشيد ببخشيد پيامك. نمي شه جك و ماجراي طنز هم بذاريم؟؟؟؟
من يه ماجراي طنز بي مزه هم دارم
ماجراي طنز
روزي مردي به سفر ميرود و به محض ورود به اتاق هتل ، متوجه ميشود که هتل به کامپيوتر مجهز است . تصميم ميگيرد به همسرش ايميل بزند . نامه را مينويسد اما در تايپ ادرس دچار اشتباه ميشود و بدون اينکه متوجه شود نامه را ميفرستد . در اين ضمن در گوشه اي ديگر از اين کره خاکي ، زني که تازه از مراسم خاک سپاري همسرش به خانه باز گشته بود با اين فکر که شايد تسليتي از دوستان يا اشنايان داشته باشه به سراغ کامپيوتر ميرود تا ايميل هاي خود را چک کند . اما پس از خواندن اولين نامه غش ميکند و بر زمين مي افتد . پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش ميرود و مادرش را بر نقش زمين ميبيند و در همان حال چشمش به صفحه مانيتور مي افتد:
گيرنده : همسر عزيزم
موضوع : من رسيدم
ميدونم که از گرفتن اين نامه حسابي غافلگير شدي . راستش انها اينجا کامپيوتر دارند و هر کس به اينجا مي اد ميتونه براي عزيزانش نامه بفرسته . من همين الان رسيدم و همه چيز را چک کردم . همه چيز براي ورود تو رو به راهه . فردا ميبينمت . اميدوارم سفر تو هم مثل سفر من بي خطر باشه . واي چه قدر اينجا گرمه !!
دانه (سه شنبه 19 شهریور 87)
تشکرشده 148 در 75 پست
قسمت نشد تا در كنار هم بمانيم ... قسمت نشد تا در هواي هم بميريم
آه ،سرنوشت جدايي رو رغم زد ... اي يار عاشق از جدايي ناگزيريم
تو رفته اي تا صد بهار ارغواني ..بعد از تو دشت و خانه را در بر بگيريد
بعد از تو اي عاشقترين ، در كوچه ساران ... همچون صدف از نام تو گوهر بگيرند
...
صد سوز غم ها مانده در سازم كه يك شب ، با گريه در چشمان گريانت بخوانم
....
آيينه ام چين خورده از رنج جدايي .... از تو سرودن يعني فصل اشنايي
persian man (دوشنبه 04 اردیبهشت 91)
تشکرشده 992 در 530 پست
برات اون پایین یه SMS نوشتم .
.
.
.
برو پایین بخونش .
.
.
.
.
SMS
دانه (سه شنبه 19 شهریور 87)
تشکرشده 992 در 530 پست
یه قورباغه با یه اردک ازدواج می کنه ، می دونی بچه شون چی می شه ؟
.
.
.
.
بچه دار نمی شوند براشون دعا کن داره زندگی شون از هم می پاشه !
دانه (سه شنبه 19 شهریور 87)
تشکرشده 992 در 530 پست
سرخی لبات ،
.
.
گرمی دستات ،
.
.
حرارت بدنت و ...
.
.
.
همه از فشار خون بالاست پیش دکتر برو .
دانه (دوشنبه 04 اردیبهشت 91)
تشکرشده 148 در 75 پست
دانه جان ، خيلي ببخشيد ولي بهتر نيست اين همه پست پشت سر هم و يكجا مينوشتي
آخه اينجوري يه كم اذيت كنندست ..اميدوارم ناراحت نشي
مرسي
persian man (دوشنبه 04 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)