به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 17 خرداد 93 [ 09:53]
    تاریخ عضویت
    1393-3-12
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    41
    سطح
    1
    Points: 41, Level: 1
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    30

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    حرف زدن تو دنیای مجازی با جنس مخالف بهم حس خیانت و عذاب وجدان میده" ممنونم (چت کردن متاهلین درست است؟)

    با سلام.من یه سوال دارم که جوابش برام مهمه.
    من یه خانم متاهل سی و یک ساله و شاغلم هستم.و خب در زمان ما این همه وسعت نرم افزار های چت روی گوشی و...نبود. و بهرحال موضوع صحبت با نامحرم و غریبه برای افراد دهه شصت هضم نشده است به نظرم. منظورم به لحاظ پیشرفت این تکنولوژیه.
    ولی میخوام بدونم میگن چت کردن خانم متاهل با مرد بشرط رعایت موارد اخلاقی و وجدانی مشکلی نداره (به لحاظ روانشناسی رو میگم نه مذهبی ).
    ولی خب معمولا وقتی طرف حتی در زمینه کاری سوال میکنه ..بعد که مشکلش حل شد ممکنه هر چند وقت (نمیگم صحبت روزانه و دائم) بیاد و تو همین محیط چت از این خانم بپرسه حال شما خوبه؟ یا چکار ا میکنین ؟ .....بدون هیچ مورد بی احترامی....
    خب اونوقت این مشکلی نداره ادامه دادنش ؟ با توجه به اینکه ادم نمیره که به همسرش بگه یه نفر هست گاهی حالم رو میپرسه یا... ( حتی همسر هم بدونه خانمش تو محیط چت روم و اینا هست و بگه اشکالی نداره )
    اگه کمکم کنید ممنون میشم .چون برام سواله که اگه نباید باشه پس متاهلین تو ف ی س ب و ک .... و اینا هرگز نباید برن؟
    ویرایش توسط *niaz : دوشنبه 12 خرداد 93 در ساعت 07:26


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا برای تامیین اینده ام…"""…… بیمه عمر ……"" تصمیم و گزینه درستی هست؟؟؟
    توسط عروس خوشبخت در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 21:30
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 آذر 93, 14:18
  3. "چادر" بهتر است از "مانتو"، ولی همسر آدم باید به دل هم بنشیند!
    توسط PesareGol در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 مهر 93, 14:12
  4. دوستان این "غرور مردونه" که می گن دقیقاً میشه بگید چی هست؟!!!
    توسط مهرانا9 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 مرداد 92, 16:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.