
نوشته اصلی توسط
roz530
م و خداست نه جلب رضایت شوهر و این حرفا
بابا یکم امروزیتر فکر کنید چرا اکثرشماها انقدر با دید سنتی و ببخشید عقب افتاده هنوز دارید زندگی میکنید اخه کجای دنیارو دیدید مثل شما فکر کنه راهنمایی کنه
اها یادم نبود که از کشورهای جهان سوم هستیم این طبیعیه طرز فکرما همین باشه من خودمم همینطورم
جناب معاون شما اشتباه فکرمکنی من کجا گفتم که با 100 نفر رابطه داشتم اخه؟
من کجا گفتم بدون عشق بوده رابطم قطعا نه من نه هیچ دختر دیگه ای این رابطه رو بدون عشق نمیخواد اما بنا به دلایلی خودمو گول زدم که مثلا فلانی دوسم داشته که دستمو گرفته و این حرفا ولی بعدا دیدم که این تصوری که من داشتم نسبت به این رابطه چیزی نبود جز عادت همین برای همینه که الان پشیمونم شاید خوب تو تاپیک قبلیم توضیح نداده بودم خب معذرت
و درمورد اقایون سالم پاکی که بهشون برخورد حرف من
من نگفتم نمیخوام کدبانو باشم گفتم اگه قراره یکی از همین پسرایی که به قول شما اخرش میرن با دختر افتاب مهتاب ندیده زندگی میکنن قراره بشه یار همیشگی من همسر من میخوام نباشه میخوام صدسال ادم پاک نباشم برای این ادم
اینم در نظر بگیرید من اگه بخوام میتونم جوری باشم که یه پسر تا منو بینه بگه چه دختر افتاب مهتاب ندیده ای پس اینارو ملاک قرار ندید تو زندگیتون همون دختر مهتاب ندیده بخاطر نداشتن روابط با جنس مذکر نه نصرفا فیزییکی ها خودش فردا باشوهرش هزار هزار مشکلات پیدا میکنن
بابا طرز فکرتونو بیارید بالا نگاه کنید تو چه عصری هستیم دیگه گذذشت که میگفتن پاک بمون تا کسی بیاد بگیرتت میخوام هزار سال نیان اما پاک موندن ادم برای خودش هست من اگه قرار باشه پاک زندیگ کنم فقط بخاطر خودم و خداست نه جلب رضایت شوهر و این حرفا
من با toojih بیشتر موافقم
نظر شما کاربر عزیز شخصیه و قابل احترام
ولی لطفا نظریات خودتان را برای خودتان نگهداردی و از بیانش در سایت وزین همدردی خودداری کنید.
دوستان لطفا ادامه ندید تایپیک داره چالشی میشه و انتقال میدن به بخش انجمن آزاد.
شما الان میخواید چیکار کنید اینجور روابط را ادامه بدید یا نه میخواید قطعش کنید خیلی کوتاه مختصر لطفا جواب بدید با توجه به نظریات و راهنمایی های سازنده دوستان
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)