به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 مهر 93 [ 19:55]
    تاریخ عضویت
    1393-1-21
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    147
    سطح
    2
    Points: 147, Level: 2
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 21 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خواستگاری در آینده نه چندان دور

    سلام

    کمک لازم دارم، امیدوارم کمکتون رو از من دریغ نکنین

    من قبلا سابقه عشق نوجوانی رو داشتم، هیچوقت هم بروزش ندادم و با اون طرف رابطه برقرار نکردم و اون مدل عشق رو خوب میشناسم.
    اما حدود 4 سال میشه به یکی از همبازیای بچگیم علاقه پیدا کردم، رابطم با اون در حد چت هست و دوستانه، اما حرفی از علاقه به میون نیومده و کلا شاید ماهی 1 بار چت کنم باهاش.
    کلا خودمو با کاراهای متفرقه از ورزش گرفته تا هرچیز سرگرم میکنم تا بهش فکر نکنم و حتی یه مدت سعی کردم به یکی دیگه فکر کنم و ببینم از سرم میوفته یا نه، که دیدم نع، از سرم نمیوفته.
    من در حال حاضر شرایط ازدواج رو ندارم، 22 سالمه اما تا 2-3 سال دیگه شرایطشو پیدا میکنم، فعلا هم روم نمیشه به خانوادم چیزی بگم، حداقل تا وقتی درسم تموم بشه.
    از طرف دیگه هم الان بیشتر هم بازی بچگیام و خیلی از دوست و همسایه ها و همکلاسیام یا زادواج کردن یا تو فکرشن.
    اینم بگم مادر من انگار یجورایی متوجه شده، چون زیاد در مورد اون و خانوادش تیکه میندازه، یا حتی بعضی وقتا ک مثلا ما مهمون اونا هستیم یا اونا مهمون مان مامانم و مامانش، یا باباش موقع شیرینی خوردن به هم با شوخی میگن ایشالا شیرینی اصل کاری رو با هم میخوریم!
    از لحاظ خانواده و مسائل فرهنگی کاملا با هم در یک سطحیم و خب، البته همه چیز قرار نیست مثل هم باشه اما اشتراکاتمون خیلی زیاده که اینم طبیعیه.
    حدود 5-6 ماه از من بزرگتر هست البته.

    همونطور ک گفتم دوست دوران بچگی هم بودیم و رابطمون مثل خواهر برادر که نمیشه گفت اما صمیمیه.

    کاری که من میخام بکنم اینه که تو همون چت بهش غیر مستقیم و با ایما و اشاره بفهمونم میخوامش! همین
    مثا در مورد درسهاش سوال کنم و خودمو مشتاق این نشون بدم که مهمه برام درسش کی تموم میشه یه راهش میتونه باشه؟ نه؟
    لطفا راهنماییم کنید.

    ممنون

  2. کاربر روبرو از پست مفید hosseinkhan تشکرکرده است .

    khaleghezey (دوشنبه 05 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.