به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 96 [ 22:35]
    تاریخ عضویت
    1392-3-16
    نوشته ها
    135
    امتیاز
    4,002
    سطح
    40
    Points: 4,002, Level: 40
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    207

    تشکرشده 148 در 68 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    27
    Array

    با هجوم خاطرات بد گذشته که مانع اصلاح رابطم میشه چکار کنم؟

    مدتها بود تاپیک جدیدی باز نکردم.تو این مدت بارها و بارها تصمیم به اصلاح رابطه گرفتم.مدتی خوب پیش رفتم و بعد از چند روز یه اشتباه اساسی میکردم و دوباره همه چیز خراب میشد. شدم مثل معتادی که داره مصرف مواد رو ترک میکنه و ممکنه بعد از چند روز دوباره به مصرف رو بیاره
    آدرس تاپیکهای قبلیم:
    http://www.hamdardi.net/thread-31405.html
    http://www.hamdardi.net/thread-31528.html
    http://www.hamdardi.net/thread-28582.html
    http://www.hamdardi.net/thread-30237.html
    http://www.hamdardi.net/thread-28916.html
    رویهمرفته همسرم نسبت به قبل تغییر رویه خیلی خوبی داده.البته فقط تو چند تا زمینه خاص(که البته خیلی ارزشمنده)مثلا یکیش اینه که بعد از هر بحث و مشاجره ای حتما برای آشتی پیشقدم میشه با وجودیکه بارها اشتباه از سمت من بوده...علیرغم غرور زیادی که داره تقریبا بعد مدت کوتاهی میاد سراغم.بغلم میکنه و اشتی میکنیم..به همین دلیل علیرغم تنشهایی که هست هیچ کدوم از بحثهامون به قهر منجر نمیشه..
    اگرچه روال قدیم اس ام اس دادن و مشغول بودنش با گوشی تا پاسی از شب ادامه داره و هر بار که من اعتراض میکنم ادعا میکنه که تمام این اس ام اسها از مسائل درسی دانش اموزاش گرفته تا مسائل عادی و اس ام اسهای متفرقه اس و جای نگرانی نیس...اما من هر بار با فکر کردن به این موضوعات دوباره همه چیو خراب میکنم.بارها تصمیم به اصلاح رابطه میگیرم.دو سه روز همه چیز خوبه اما تا میبینم شوهرم بازم تا دیر وقت سرش تو گوشی و تبلتشه اعصابم بهم میریزه و اعتراض میکنم...
    من واقعا نمیدونم اینجور وقتها چطوری باید جلو عکس العملهای آنی رو بگیرم؟
    نمیدونم وقتی فکرهای منفی هجوم میارن سمتم و خاطرات بد قدیمیم میاد جلو چشمم چیکار کنم؟
    راهی یا تکنیکی برای این جور مواقع هست؟
    من واقعا بیشتر از یه هفته نمیتونم رو تصمیمم مبنی بر نادیده گرفت خطای هر شب همسرم بمونم.
    بنظرتون اینطور وقتها چکار کنم تا باعث ناراحتی هردومون نشم؟
    ضمنا اینم بگم بارها راجع به این موضوع باهاش حرف زدم(چه اروم چه با دعوا) اما هیچ تغییر رویه ای نمیده و حاضر نیس وقتی میاد خونه دل از گوشیش بکنه
    بخاطر شغلی که داره تمام وقت باهم بودنمون محدوده .فقط از 9/5 شب به بعده که اونم بیشتر به این شکل میگذره
    اینک همه چیز را از نو می سازم.
    ویرایش توسط الهه آذر : دوشنبه 29 اردیبهشت 93 در ساعت 00:09

  2. کاربر روبرو از پست مفید الهه آذر تشکرکرده است .

    mahtisa (دوشنبه 29 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.