ممنونم از راهنماییت dadaie عزیز. تا حدودی حق با تو است. اگه دوست داری در جریان کامل مشکل من باشی لطفا این آدرسو باز کن http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=3489. خوشحال می شوم بعد از خوندن این پست همون جا نظرتو بدی.