به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 19 تیر 95 [ 14:02]
    تاریخ عضویت
    1389-10-16
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    4,680
    سطح
    43
    Points: 4,680, Level: 43
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranOverdriveTagger First Class
    تشکرها
    117

    تشکرشده 94 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با دختری که دوباره به زندگیم برگشته چیکار کنم

    سلام دوستان عزیزم
    امیدوارم حالتون خوب باشه
    زندگی این روزای منم زندگی جالبی شده. اگه خاطرتون باشه 1 ماه پیش یه تاپیک زدم که یه دختری رو میخواستم ولی ترکم کرد.
    خدا میدونه این مدت چقد سختی کشیدم. چقد شبا بیدار موندم و بهش فک کردم. انقد زیر فشار روحی بودم که توان هیچکاری رو نداشتم.
    بعد از کلی سختی کشیدن تونستم خودمو کنترل کنم و به مقدار قابل توجهی بیخیال اون دختر بشم.
    حتی رفتم مشهد. یکی از پیرزنایی که تو حرم بود خیلی خوب و نورانی بود. آذری زبان بودن. به من گفت پسرم هرچی از امام رضا میخوای برو جلو پنجره فولاد 5 مرتبه سوره یاسین رو بخون مطمئن باش بی جواب نمیمونی.
    منم واقعا جواب گرفتم. تقریبا کامل اون دختر و خاطراتش رو فراموش کردم. زندگیم درست شد و به روال عادی برگشت.
    تا اینکه شد چند روز پیش و با کمال تعجب دیدم اون دختر بهم sms داده.
    جواب ندادم چون نخواستم دوباره وارد منجلابی بشم که خودمو ازش نجات داده بودم.
    اما روز بعدش بازم این sms دادنا از جانب اون دختر شروع شد. از حرفاش کامل مشخص بود پشیمونه. میخواستم جواب ندم ولی نشد.
    خیلی سرد برخورد کردم اونم گفت باشه فعلا مزاحمت نمیشم میذارم یه بار دیگه.
    میدونین من دلم راضیه به شروع مجدد رابطه ولی عقلم اصلا راضی نیست !
    شرایطمم جوری نیست که خط عوض کنم پس این روش رو پیشنهاد ندین که خطتو عوض کن آخه من کلا یه خط ثابت دارم که عالم و ادم دارنش نمیتونم خاموشش کنم.
    میگین چیکار کنم ؟

  2. 2 کاربر از پست مفید AMIN 1994 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), Mr.Anderson (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.