به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 فروردین 98 [ 11:48]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    96
    امتیاز
    5,259
    سطح
    46
    Points: 5,259, Level: 46
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    1,092

    تشکرشده 246 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام فرناز
    نمیدونی چه حالی شدم. یه لحظه بدنم لزید و چشمام پر اشک شد وقتی تاپیکمو که فرشته جان بهت معرفی کرده ، دیدم. حتی نمیتونم تاپیکمو باز کنم و دوباره نوشته هامو بخونم. میترسم.
    منم ازدواج کردم و خدا رو هزاران بار شکر که خوشبختم. اما حالتو خوب خوب خوب درک میکنم.
    یکسال قبل از ازدواجم توبه کرده بودم . هنوز خبر از خواستگاری همسرم نبود. پر از ترسو وحشت بودم.
    الان که با راهنمایی فرشته مهربان و بچه های خوب تالار، اون بحرانو پشت سر گذاشتم ، توان زیادی ازم گرفته شده. خیلی وقتا عذاب وجدان منو هم خفه میکنه، باورت میشه هنوز با وحشت از خواب بیدار میشم و هنوز عواقب اون اشتباهات ، تو وجودمه؟؟
    اما فرناز عزیزم، من تصمیم گرفتم این زندگیو خوشبختیمو با چنگ و دندون نگه دارم. خیلی التماس پیش خدا کردم. خیلی سختی کشیدم. اصلا داغون و له بودم.
    الان که خوشبختم دیگه نمیخوام به گذشته برگردم. میخوام بچه دار بشم. خوب شوهرداری کنم. کنار همسرم باشم و اونم خوشبخت کنم. نمیخوام بذارم گذشته سختم، خوشبختی آیندمم ازم بگیره. دیگه اشتباه نمیکنم حتی اگه قطعه قطعه بشم.

  2. 3 کاربر از پست مفید مهربونی... تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (سه شنبه 26 آبان 94), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (جمعه 12 اردیبهشت 93)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 دی 96 [ 22:59]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    نوشته ها
    297
    امتیاز
    6,423
    سطح
    52
    Points: 6,423, Level: 52
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    625

    تشکرشده 345 در 183 پست

    Rep Power
    53
    Array
    فرناز خانوم در چه حالی؟بهتر شدی؟
    نکته : همین چند وقت پیش یه خانوم تو قسمت مشاوره خانواده بود فک کنم که درباره مشکلش توضیح داده بود و بعد شوهرش چون اونو زیرنظر گرفته بود اومده بود تو تاپیکش و جریانو فهمید
    پس شما و دوستان دیگه که از این دست مشکلات "فوق حساس" دارن لطف کنن با اسم اصلی خودشون یوزر درست نکنن و حواسشون به سیستم یا موبایلشون باشه که کسی بویی نبره و برا اطمینان بیشتر بعد از ارسال پست ؛ یوزرشون رو افلاین کنن
    ببخشید بخاطر اسپم

  4. 3 کاربر از پست مفید baitollah-abbaspour تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 16 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (شنبه 20 اردیبهشت 93), مهربونی... (شنبه 20 اردیبهشت 93)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1393-2-09
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    68
    سطح
    1
    Points: 68, Level: 1
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 22 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فرشته مهربون:


    مرررسي عزيزم از لطفت...حتما حتما حتما تمام تلاشم را در اين مورد ميکنم.......قصد دارم منم يه عضو فعال تو اين سايت بشم...همدردي تنها جايي بود که تمنا آروم کرده....فقط هنوز نتونستم زياد با اين محيط آشنا بشم که اونم يه مدت بگذره مسلط ميشم روش...زياد با نت کار ميکنم..قبلا وبلاگ داشتم..تو سايت هاي مختلف عضو بودم تو يه سايتي هم ناظر انجمن بودم...تمام سعيم را ميکنم..اتفاقا ديشب خيلي تو سايت گشت ميخوردم اما نميتونستم نظر بذارم انگار خطايي که ميداد ميگفت بيشتر از سه تا نظر تو يک روز نميتوني بدي..مشکلم را با مدير سايت در ميون گذاشتم تا ببينم چي ميشه...


    فرشته جون قرررررررررررررررررربونت برم..دوستت دارم عزيزم



    مهربونی عزیز

    فکر کنم ما دوتا خیلی هما درک کنیم...من زمانی که ازدواج کردم حتی تا یک سالی بعد از عروسی اصلا مشکلی نداشتم...انگار فراموش کرده بودم چی شده تا کم کم هی فکرش اومد سراغم و عذاب وجدان داغونم کرد و تا سر حد مرگ منا میکشوند...
    بیا با چنگ و دندون خوشبختیمون را نگه داریم ..دوستان حرف های خیلی خوب یزدند خدا خیرشون بده...وقتایی که فکر میاد سراغمون به خودمون بگیم این شیطانه که داره مارا اذیت میکنه و خدا هم دوست نداره ما با خودمون اینجور کنیم ما دیگه توبه واقعی کردیم...
    امیدوارم همیشه خوشت باشه عزیزم..


    بیت اله عباس پور

    ممنونم از راهنماییت ..الان هم آره به اطف بچه ها بهترم...باز مممنون از راهنماییت

  6. 3 کاربر از پست مفید farnaz123 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 27 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (شنبه 20 اردیبهشت 93), مهربونی... (شنبه 20 اردیبهشت 93)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 مهر 93 [ 15:41]
    تاریخ عضویت
    1393-2-20
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    82
    سطح
    1
    Points: 82, Level: 1
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 36 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array


    تمام نوشته ها را خوندم ...درود بر همدردی و اعضاش که دلسوزانه برای حل مشکل دیگران میکوشند...

    دوست عزیز گذشته ها گذشته...توبه هم که کردی..با امید به خدا زندگیت را ادامه بده و اینجور نکن با خودت..تو بخشیده شدی که همسر خوبی نصیبت شده عزیزم
    از گل وا شده در دورترین نقطه‌ی دشت

    به تو ای دوست :سلام

    حالت آیا خوب است؟...

    روزگارت آبیست؟....

    همه اینجا خوبند...نی لبک می‌خواند....قاصدک می‌رقصد..

    .........باد عاشق شده است........

    ....فکر من باش که من فکر توام............

  8. 2 کاربر از پست مفید Sadaf68 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 27 اردیبهشت 93), مهربونی... (دوشنبه 22 اردیبهشت 93)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 مهر 93 [ 15:41]
    تاریخ عضویت
    1393-2-20
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    82
    سطح
    1
    Points: 82, Level: 1
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 36 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از گل وا شده در دورترین نقطه‌ی دشت

    به تو ای دوست :سلام

    حالت آیا خوب است؟...

    روزگارت آبیست؟....

    همه اینجا خوبند...نی لبک می‌خواند....قاصدک می‌رقصد..

    .........باد عاشق شده است........

    ....فکر من باش که من فکر توام............

  10. کاربر روبرو از پست مفید Sadaf68 تشکرکرده است .

    khaleghezey (شنبه 27 اردیبهشت 93)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.