به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مرداد 90 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-6-10
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    6,299
    سطح
    51
    Points: 6,299, Level: 51
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 85 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه با نامزدم رفتار کنم اگه میشه دخترخانوم ها کمکم کنند

    نقل قول نوشته اصلی توسط صدای عشق_معین
    کاری نداره دختر اگه با محبت زیاد رام نشد باید بی محلی کنی.وقتی پیششی از زیبایی فلان دختر تعریف کن مطمئنا جواب میده چون خیلی حسودن.
    سعی کن وابستگیت بهش رو کم کنی. صدای عشق only معین
    این کار به هیچ وجه درست نیست چون این خانم دوست دخترش نیست که بخواد این کارای بچه گونه رو انجام بده . کمی فاصله گرفتن ازشون لازمه. من پیشنهاد می کنم کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی رو مطالعه کنید

  2. کاربر روبرو از پست مفید parmis08 تشکرکرده است .

    parmis08 (شنبه 16 شهریور 87)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: چگونه با نامزدم رفتار کنم اگه میشه دخترخانوم ها کمکم کنند

    بعضی وقتها ضرب المثل نه به اون شوری شوری نه به این بی نمکی، در مورد کار ما آدمها خیلی صدق می کنه. می ترسم انقدر که به شما پیشنهاد شد از نامزدتون فاصله بگیرید، دیگه ماه به ماه هم سراغش نرین و هیچ ابراز علاقه ای هم نکنید.
    پیشنهاد دوست عزیزمون در مورد اینکه زیبایی دخترای دیگه رو طعمه شنیدن حرفهای رمانتیک کنید اصلا درست نیست. این کار باعث به وجود اومدن مشکلات بزرگتر و عمیقتر میشه.
    شما ابراز علاقه بکنید اما گاه گاهی به جای ابراز علاقه سکوت کنید! جلوی خودتون رو بگیرین. همونطور که قبلا هم گفتم به همسرتون فرصت بدین فرصت بدین تا اون هم ابراز علاقه کنه. شاید با ابراز علاقه زبانی مشکل داشته باشه بهتره در این مورد با هم صحبت کنید تا ببینید به چه شکل براش راحت تره.

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 27 مهر 87 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    3,763
    سطح
    38
    Points: 3,763, Level: 38
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه با نامزدم رفتار کنم اگه میشه دخترخانوم ها کمکم کنند

    به نظر من با بي محل كردن يك نفر نميتوان مشكل را حل كرد.وابراز علاقه واقعي با حرف يا هديه درست نيست. كساني مي توانند با يكديگر ارتباط واقعي براي ازدواج داشته باشند كه بتوانند مشكلات خود را به دور از كارهاي بچه گانه اي مانند بي محلي يا ابراز ناراحتي در مواقعي كه باهم برخورد دارندد حل كنند.در زندگي زناشويي بايد از منطق درست استفاده كرد

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 22 شهریور 87 [ 18:16]
    تاریخ عضویت
    1387-6-15
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    3,383
    سطح
    36
    Points: 3,383, Level: 36
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه با نامزدم رفتار کنم اگه میشه دخترخانوم ها کمکم کنند

    بهترین کار اینه که باهاش صحبت کنی و ازش بپرسی مشکلش چیه شاید از یک رفتار شما خوشش نیومده. اون که دوست دختری که از خیابان پیدا کرده باشی نیست که یک مدتی بهش محل نگذاری بیاد قربون صدقت بره این کار می تونه برات گرون تموم بشه. بهر حال شما هر دوتون کم سن و سالید و تکنیک زندگی رو بلد نیستید اگه نتیجه نگرفتی بهت توصیه می کنم حضوری به یک مشاور با هم یا اگه نشد خودت تنها مراجعه کنی قبل از اینکه مشکل حاد بشه .

  6. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 88 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1387-5-31
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    4,198
    سطح
    41
    Points: 4,198, Level: 41
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 21 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه با نامزدم رفتار کنم اگه میشه دخترخانوم ها کمکم کنند

    سعی کنید دوست داشتنتون منطقی باشه و بیشتر با حرکاتتون بهش بگید دوستت دارم و از جمله دوستت دارم به ندرت استفاده کن تا تاثیر داشته باشه منم بیست سالمه و قبلا مثل تو بودم فکر می کردم دوست داشتنو باید گفت بعدا فهمیدم دختر ها حرف زدن رو یک روش برای ارتباط و گفتن اخبار میدونن نه وسیله ای برای گرفتن حس آرامش از همسرشون , پس با حرکاتت و نگاهت بهش بگو دوستش داری , در مورد اینکه از دختری پیشش تعریف کنی اکیدا بهت هشدار میدم که اینکارو نکن ازت خوشش نمیاد هیچ , ازت متنفر هم میشه .

  7. کاربر روبرو از پست مفید HadiRock تشکرکرده است .

    HadiRock (یکشنبه 17 شهریور 87)

  8. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: چگونه با نامزدم رفتار کنم اگه میشه دخترخانوم ها کمکم کنند

    نقل قول نوشته اصلی توسط HadiRock
    سعی کنید دوست داشتنتون منطقی باشه و بیشتر با حرکاتتون بهش بگید دوستت دارم و از جمله دوستت دارم به ندرت استفاده کن تا تاثیر داشته باشه منم بیست سالمه و قبلا مثل تو بودم فکر می کردم دوست داشتنو باید گفت بعدا فهمیدم دختر ها حرف زدن رو یک روش برای ارتباط و گفتن اخبار میدونن نه وسیله ای برای گرفتن حس آرامش از همسرشون , پس با حرکاتت و نگاهت بهش بگو دوستش داری , در مورد اینکه از دختری پیشش تعریف کنی اکیدا بهت هشدار میدم که اینکارو نکن ازت خوشش نمیاد هیچ , ازت متنفر هم میشه .
    من با این که کمتر از کلمه دوستت دارم استفاده کنن موافقم، نه به خاطر اینکه خانمها دوست ندارن این کلمه رو بشنون برای اینکه شنیدن این کلمه عادی نشه. اما با اون قسمت که گفتین خانمها حرف زدن رو برای گرفتن حس آرامش از همسرشون استفاده نمی کنن، سخت مخالفم، خانمها بیشتر از راه تکلم ابراز احساسات می کنن و به همین طریق هم دوست دارن که بهشون ابراز احساسات بشه. من بعضی وقتها تا وقتی که همسرم این جمله رو زبونی بهم نگه احساس آرامش نمی کنم. حتی اگه با حرکات و اعمالش خودش رو هم بکشه، بعضی وقتها به شنیدن احتیاج دارم. من خودم یه خانم هستم و می دونم که شنیدن این جمله چقدر برای یه خانم با اهمیت و ارزشمنده. البته باید حرمت این جمله حفظ بشه و طوری نباشه که ارزشش از بین بره.

  9. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 اردیبهشت 88 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1387-6-19
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    3,466
    سطح
    36
    Points: 3,466, Level: 36
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 16 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه با نامزدم رفتار کنم اگه میشه دخترخانوم ها کمکم کنند

    سلام به نظر من شما باید از راههای ظریف تر استفاده کنی که بتونی بیشتر دلشو بدست بیاری و بعد هم ازش توقع داشته باشی بهت ابراز علاقه کنه بیشتر بهش توجه کن نه به این معنا که فقط تو رابطتون همش با گفتن دوستت دارم بخوای علاقتو نشون بدی مثلا وقتی میبینیش به لباسی که پوشیده یا تغییر کوچیکی که کرده مدل موهاشو عوض کرده حتی اگه هم خیلی کمه توجه نشون بده.یا از دوران مجردیت براش بگو روزایی که به یادش گذروندی و شب هایی که به خاطر دوریش اشک ریختی یا جاهایی که رفتی و همون موقع ارزو داشتی به این زودی با نامزدت بری مثل یک مکان تفریحی یا رستوران.. به ورزشی که علاقه داره ادامه بده شما هم علاقه نشون بده البته نه اینکه یک بار بگی و بعدش یادتون بره دنبالش باش تا جایی که حتی توی باشگاه ثبت نام کنه...با این که کمتر بگی دوستش داری مخالف هستم و به نظر من بهش بگو اما ازش به جای اینکه بپرسی توام منو دوست داری یا نه بپرس چه قدر دوسم داری اینجوری بهش نشون میدی که شما هم نسبت به دوست داشتن اون هعتماد داری فقط میخوای میزانشو بدونی... بهش بگو از اینکه کنارشی خیلی ارامش داری و اون همونی که شما همیشه ارزوی داشتنشو داشتی ولی هیچ وقت این سئوال ها رو ازش راجب خودت نپرس که خیلی مخرب پرسیدنش از نامزدت کلا خانوم ها.... تو تنهایی خودتون ازش تعریف کن مثلا خیلی خوشگله یا از یک خصوصیت نامزدتون که خودشو نشون میده در ایشون اما یادت باشه جلو یک نفر دیگه هیچ وقت این کا را نکنی و فقط در رابطه با دیگران با هاش با احترام رفتار کن چون هر چه قدر تعریف و تمجید ار اقایون تو جمع ماثر برای خانوما نتیجه عکس داره.. تو تنهایی خودتون با الفاظ زیبا غیر اسمش صداش کن .... اما همیشه تو رفتارت محکم باش و با اعتماد به نفس.... میتونی از راهای دیگه مثل شیرین کاری یا همون بامزگی هم استفاده کنی مثلا براش جوک تعریف کنی یل یک کاره جالب اگر وارد هستین مثل تقلید صدا....اگر ایشون هنوز بلد نیست نقاط مثبت شما رو کشف کنه و بیشتر بهت علاقه پیدا کنه خودتون این نقاط مثبتو بهش نشون بدید.خوشبخت باشید.

  10. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 اردیبهشت 88 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1387-7-22
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,256
    سطح
    35
    Points: 3,256, Level: 35
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه با نامزدم رفتار کنم اگه میشه دخترخانوم ها کمکم کنند

    کلا توی رابطه های عاشقانه یه قانون اساسی هست که به من خیلی ثابت شده : یا باید دنبالش بدویی یا باید دنبالت بدوئه . اگه دو نفر با هم بدوئن اونوقت دوست داشتن میشه که اصلا نیازی به این همه دو نیست. قدم هم بزنید کافیه .متوجه شدین ؟
    مظورم اینه یا باید شما خیلی از خودت مایه بذاری و طرف آروم باشه. یا طرف مقابل باید خودشو بکشه و شما آروم بشینی. این میشه عاشقانه.
    اگه هر دو نفر رابطه عاطفی معقول و نرمالی ولی صمیمی داشته باشید میشه دوست داشتن

  11. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 87 [ 22:08]
    تاریخ عضویت
    1387-10-05
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    3,084
    سطح
    34
    Points: 3,084, Level: 34
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه با نامزدم رفتار کنم اگه میشه دخترخانوم ها کمکم کنند

    سلام! به نظر من هم بهتره احساستون رو باهاش در میون بذاری. اون علم غیب نداره که شما از چه چیزی ناراحتی.
    اصلن با محل ندادن به ایشون موافق نیستم اما به نظرم فرصت دلتنگی به ایشون بدین. کمی دیرتر از معمول بهش سر بزنید.ازش بخواهید احساسش رو درباره ی شما و زندگی آیندتون درمیون بذاره. از رویاهاتون براش بگین و نظرش رو در اینباره بخواین.
    خانم ها از مورد توجه بودن خیلی خوشحال میشن.مطمئن باش.

  12. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: چگونه با نامزدم رفتار کنم اگه میشه دخترخانوم ها کمکم کنند

    اوه اوه اوه... سخت ترين تاپيك ممكن. واقعا رفتارتون بايد معجوني از هوش احساسات بي نظير و متنوع درك كامل و... باشه. خانومتون اينطوري نيست. خوب نباشه. همسر شما يك زنه . شما يك مرد!!!لحظه اي كه نامزد كردي بايد اينا رو مي دونستي. خانومها يه مقدارغير مشخص احساسات رو درزمانهاي غير مشخص مي خوان. اگر ذره اي از اون چيزي كه در درونشون مي خوان رو شما نديد احساس نارضايتي تا مرز تنفر پيش مي ره. توقعات يك خانوم رو جدي بگيريد.


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.