به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 اردیبهشت 93 [ 19:01]
    تاریخ عضویت
    1393-1-25
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    254
    سطح
    5
    Points: 254, Level: 5
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 25 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تفاوتها وشباهتهای من و خواستگارم و نیاز به راهنمایی برای تصمیم گیری

    سلام دوستان
    این تایپیک ادامه تایکم توی قسمت ترس از ایجاد رابطه جنسی هستش که به پیشنهاد دوستان سعی دارم توی جواب نهایی دادن که مدت زمان زیادی وق ندارم جواب بدم نهایت تا ده اردیبهشت از نظرات شما هم استفاده کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید..
    خصوصیات منفی خاستگارم خصوصیات مثبت خاستگارم
    حساسیتش رو خونوادم صادق بودنش
    جبهه مخالف سیاسی بودنش مذهبی بودنش
    منطق گرای محض بودنش(با اینکه تکذیب میکنه) هدف دار بودن
    خشک بودنش اهل مطالعه وتحقیق ونظمه
    حساس بودنش تو به اینکه مشکلاتی که داره وعیباشو به ورش بیارم مستقل بودنش
    رک گوییش وقت شناسه
    ذکر زیاد احادیثش توی موقعیتایی که قرار میگیریم(حس میکنم افراطه دیگه) شیک پوش بودنش
    خود را زیاد از حد باهوش دانستن دربرابر من(نمیدونم چون از نظر مدرک تحصیلی ازش بالاترم میخوام بهم اثبات کنه ازم کمتر نیس) اینکه دوس داره درآینده عشق ورو بهم اثبات وابراز کنه
    روحیه حساسی داره وزود رنج(حواسم باید به کارام باشه) دربرخورد با مسایل به جای استفاده از نظر دیگرون وخونواده از نظر فرد سوم یعنی مشاور استفاده میکنه
    جزیی نگری زیادش توی مسایل توی رفت وآمد در آینده محدودم نکرد
    دوس داره بفهمونه حرف حرف خودشه وحرف اخرو اون میزنه(من اینو چن بار ردش کردمو بش تذکر دادم) نسبت به زندگی گذشته ام درک خوبی داشت
    دید محتاط گونه ای تو مسایل داره سعی در فهمیدن احساسای من(معلومه میخواد درکم کنه ومنو بفهمه)
    دید نقاد گونه ای به مسایل وآدما داره
    خصوصیات منفی من خصوصیات مثبتم
    توی تصمیم گیری ها نمیتونم مستقل فک کنم نظر دیگرون واسم مهمه وروش اثر میذاره مهربونم
    ضعف توی خود باوریم اجتماعی
    ناراحت بشم ویا عصبانی زودی فرد مقابل میفهمه(توی چهره ام مشخص میشه یا حالت گفتاری ام) به دیگرون احترام زیادی میذارم
    حساس وزود رنجم درک دنیای فرد مقابل
    نمیخوام کسی بهم دستور بده رئیس بازی دربیاره) احترام به عقاید فرد مقابل هرچن مخالفم باشه
    یه خورده شلخته ام احساسی
    اراده ام توی برخی مسایل تحصیلی واجرای برنامه هام یه خورده ضعیفه(معمولا دقه نودی هستم) دلسوز
    گاهی دنیای ادما مسایل ایجاد شده تو زندگیمو بد تعبیرش میکنم میتونم زمان عصبانیت فرد مقابل خوب درکش کنم ورفتار خوبی داشته باشم
    کم تحملم وصبرم یه خورده کمه گاهی از خود گذشتگی دارم
    اعتماد به نفسم یه خورده بالا وپایین میره زرنگ ومسیولیت پذیرم
    یه خورده مادرم ونظرش تو زندگیم واسم اصله مذهبی

    فقط نمیدونم بعدش باید چی کار کنم!
    من یه خورده حس میکنم رو خصویات منفی اش زیای ذوم کردم!
    ترسم اینه نتونه درکم کنه...
    درآینده با مشکل رو روبرو بشیم
    با اینکه به طور جالبی طرز تفکراتمون در مورد زندگی آینده مثه همه!
    واز نظر مشاور ما مشکلی واسه ازدواج نداریم!
    ولی اون موقع که سوالای خودشون ازم پرسید وفهمیدیم مثه همیم اول من جواب سوالاشو میدادم بعد اون نظرشو میگف
    یعنی جوابای من توی نظری که اون میگف تاثیر داشته که منجر به شباهتامون بشه؟!
    ما دیگه داریم میریم واسه آزمایش دادن......!
    من فقط میخوام بار آخر کنکاش کنم تو تصمیمم!
    ممنون میشم از بیان نظراتتون واسه گرفتن تصمیم نهاییم!
    ویرایش توسط ساغر2014 : سه شنبه 02 اردیبهشت 93 در ساعت 20:07

  2. 4 کاربر از پست مفید ساغر2014 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 04 اردیبهشت 93), meinoush (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), دختر بیخیال (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), صبوری (سه شنبه 02 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 فروردین 93, 00:02
  2. راهنمایی برای تصمیم گیری درباره خواستگار
    توسط roseflower در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 تیر 92, 18:46
  3. عدم شناخت دقیق و مردد بودن در تصمیم نهایی بعد از خواستگاری
    توسط m_shr در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 تیر 90, 16:34
  4. درخواست کمک در تصمیم گیری نهایی بعداز خواستگاری
    توسط موفق در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 تیر 90, 14:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.