به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 06 تیر 94 [ 17:32]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,131
    سطح
    18
    Points: 1,131, Level: 18
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    New2 برای انتخاب رشته پاک گیجم! کمکم کنید!

    سلام. این اولین تایپیک من است. ممنون میشم کمکم کنیددددد !
    دختری هستم 16ساله، معتقد و مذهبی. دوم دبیرستان. فعلا رشته تجربی. راستش 2ساله ک درگیر انتخاب رشته ام. ازلحاظ درسی خداروشکر مشکلی ندارم توی یکی از بهترین مدارس تهران ک آزمون وردودیش بسیار سخته درس میخونم.
    اینو از همین اول بگم ک من ب رشته علوم انسانی علاقه دارم ولی ب خاطر زمینه شغلیش می ترسم وارد شم و از اون طرفم ب نظرم آدمی ک وارد رشته های ریاضیو تجربی میشه (شاید خیلی مسخره باشه) ولی حس میکنم از درون تهیه !!! ییعنی ب نظرم خب ک چی ک مثلا یکی بره این علومو یاد بگیره بعدم هی بره سرکار ولی از کتاب شعر و نهج البلاغه و فلسفه و هزارتا چیز دیگه بی خبر باشه! اینو ب هرکی گفتم میگفت فکرت قشنگه ولی اولش قشنگه بعد ک تو با این استعدادت بری انسانی ب این چیزایی ک گفتی نمیرسی!!! منم واقعا ترسیدم تصمیم گرفتم مشورت کنم! حتی مشاوره رفتم چند مدل تست دادم استخاره گرفتم و هر دفعه ی رشته ای در اومد !!!و من الان وااااقعا نمیدونم چ رشته ای برم. متاسفانه مشکلی ک دارم اینه ک ب همه رشته ها علاقه دارم و ندارم! با هرکی ک مشورت میکنم مثلا اگه با یک پزشک مشورت کنم ترغیب میشم برم رشته ی تجربی و اگر روز بعدش با یک وکیل مشورت کنم نظرم عوض میشه و شدم مضحکه عامو خاص. برعکسشم صادقه مثلا کافیه یکی بهم بگه چرا نمیری ریاضی کلی دلیل (دلایلی کاملا منطقی ها ) واسش می چینم از وضعیت شغلی گرفته تا هزار تا چیز دیگه ک این رشته ها مناسب دختر نیست !!! راستش بسیار هم ایده آل نگرم .. اینقدر ک من ب آینده رشته ها فکر میکنم دوستام اصلا همین طور نیستند و صرف این ک ب ریاضی یا زیست علاقه دارن رشته هاشونو انتخاب می کنن. ب خاطر این سردرگمی ک دارم سال دومم را رشته تجربی انتخاب کردم تا چیزی را از دست نداده باشم چون تو مدرسه ی ما بچه های ریاضیو تجربی باهم میشینن ب غیر از سر کلاس های زیستو آمار بنا براین امسال چیزی را از دست ندادم. ولی اواسط سال ب خاطر ترغیب خاله ام ک پزشکه و دوست صمیمیم ک ب پزشکی علاقه داره تصمیم گرفتم عزممو جزم کنم برای اینجور رشته ها. هرچند ک تا قبل از حرفای خاله و دوستم ب شدت با رشته های علوم تجربی مخالف بودم. ولی بالاخره انتخابمو کردم ک از همان اول مادرم با این انتخابم موافق و پدرم مخالف بودن . دلیل مادرم اینه ک ما کلی پول خرجت کردیم و ی همچین مدرسه ای گذاشتیمت پس باید رشته درستی هم بری تا پولامون ب هدر نرفته باشه. از اون طرف پدرم می گن ک من تورو می شناسم تو روحیه ات ب پزشکی نمیخوره و اصلا زن باید شغل های ظریف انتخاب کنه تا بظرافتش بخوره. و از اونجا ک کلا من ذاتا و اصلا خانوادگی هنری هستیم و من خودم شعر میگمو می نویسم و ب این کارم ب شدت علاقه دارم پدرم میگن ک اصلا جامعه ما هم ب نویسندگیو خلاصه علوم انسانی نیاز بیشتری داره تا رشته های علوم تجربیو و ریاضی و الان مهندسو پزشک ریخته!
    خلاصه ک الان گیج گیج گیجم دستم ب دامنتون ! چیکار کنممممممم ؟!

  2. 2 کاربر از پست مفید *ترنج* تشکرکرده اند .

    kiann (چهارشنبه 13 فروردین 93), salehe92 (چهارشنبه 13 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.