به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 تیر 93 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1392-12-22
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    290
    سطح
    5
    Points: 290, Level: 5
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 13 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تصور می کنم که یکی از استادان به من نظر داره ،لطفا منو راهنمایی کنید اشتباه میکنم یا نه؟؟؟؟

    سلام
    من دختری تقریبا جذاب هست اینجوری بگم هر کسی میبینه حتی دخترا هم اولین بار به من میگن تو خیلی جذابی.
    کلا روحیه مذهبی دارم چادری هم هستم اصلا هم دوست پسر نداشتم الان در مقطع کارشناسی ارشد می باشم
    سوالم اینه که یکی اساتید جوان دانشگاه که مجرد هست همون روزای اول یه نگاه های خاصی به من داشت اصلا هم رشته مربوط به رشته من نیست برای یه گروه دیگه ای هست.
    وقتی می رفتم پیش اساتید رشته خودمون اون یه جوری سعی میکرد بیا جلوی من. اوایل متوجه نشدن بعد یک ماه متوجه شدم که این نگاهش به من خاص هست مثلا یه روز رفتم پیش یکی از اساتید خانوم یه سوال داشتم خانم دکتر سوا منو از یکی از اساتید دیگه مون که داشت جلو اتاق خانم دکتر رد میشد پرسید اون سریع از اتاقش اومد بیرون و جواب داد در صورتی که ازش سوال نشده بود.
    کلا من سعی میکنم جلوش نرم چون خوشم نمیاد بهم برچسپ های مختلف بزنن. چند روز پیش می خاستم رفتم پیش رئیس دانشکده بعد اون متوجه شد من اومدم دانشکده چند بار از اتاقش اومد بیرون، بار اول که اومد بیرون بهش نگاه کردم اصلا به من نگاه نمیکرد بارای بعد دیگه بهش نگاه نکردم. ولی اومد از دفتر دار رئیس یه سوال پرسید که دفتر دار نمیدونست ولی من میدونستم بهش جواب دادم اونم یه لبخند زد.
    در ضمن یه سرچ که در موردش کردم همه می گفتن استاد فوال العاده خوب و مدهبی هست و اینکه نمیدونن مجرد هست یا نه
    میخاستم نظر دوستان در مورد این استاد بدونم. من خودم فکر میکنم نظری به من داره . نظر دوستان چی هست اشتباه میکنم ......یا دچار توهم شدم
    ممنون

  2. 2 کاربر از پست مفید khavar sharq تشکرکرده اند .

    toojih (پنجشنبه 22 اسفند 92), فدایی یار (پنجشنبه 22 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 بهمن 93, 21:06
  2. چرا خواستگارایی در سطح خودم ندارم؟؟؟؟
    توسط مهنا67 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 اسفند 92, 23:16
  3. تصورات غلط در ابتدای آشنایی و زندگی
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 اردیبهشت 88, 15:14
  4. تصورات غلط در ابتدای آشنایی
    توسط erfan25 در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 مهر 87, 12:13
  5. جستجوي مرد ايده آل: تصوري خيالي يا حقيقي؟
    توسط erfan25 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 اسفند 86, 17:27

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.