به نظر شما چگونه مي شود زندگي را تباه كرد ؟ لطفاً نظراتتونو بگيد
تشکرشده 85 در 57 پست
به نظر شما چگونه مي شود زندگي را تباه كرد ؟ لطفاً نظراتتونو بگيد
چه تنگنای سختی است ، یک انسان یا باید بماند یا برود
و این هر دو از معنی برایم تهی شده است و دریغ که راه سومی هم نیست ...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)