سلام خدمت مدیر گرامی ودوستان من تازه اینجا عضو شدم ..سایت خیلی خوبی هست تا اونجایی که من دیدم
یه مشکل دارم یعنی نمیدونم یه مشکل میشه یا دوتا که نمیدونم اول کدومو بگم اول خواستگارو میگم
من یه دختر 25ساله هستم.دارای تحصیلات .قیافم متوسطه خوش برخورد.. خوش اخلاق. مهربون .واز نظر خودم هیچ مشکلی ندارم دارای خانواده خوب
ولی خواستگار رسمی ندارم درواقع باید بگم من وقتی 18ساله بودم یه خواستگار رسمی داشتم که خیلی هم دوست داشتن من جواب بله بدم همه هم موافق بودن ولی من از طرف وحرفاش خوشم نیومد وجواب نه دادم بعد از اون مورد حدود یه سال بعد درگیر یه رابطه عشقی شدم ودیگه همه فکر وذکرم این بود که با اون اقا ازدواج کنم تا اینکه از پارسال وقتی فهمیدم نمیتونم با ایشون ازدواج کنم به فکر ازدواج با پسر دیگه ای افتادم البته نه فرد خاص دیگه ای هر کی ولی مشکلم اینه معرفی زیاد میشم ولی هیچ کدوم خواستگاری رسمی نمیان همش در حد حرفه حالا نمیدونم اینا مربوط میشه به قسمت واین که خواسته خدا اینجوریه وحکمتی داره یا نه مشکل از منه
سوالی بود توضیحی خواستین بازم بهتون میگم ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)