دوست عزیزم لیلای خسته
چند وقت پیش راجع به علاقش نسبت به خودم سوال کردم .فهمیدم که هنوز همون قدر دوسم داره.(حتی شاکی شد که این چه سوالیه میپرسم).
میدونی اون از طرفه خانوادش ضربه خورده ومیخواد ببینه خانوادش براش کاری میکنن؟؟!؟؟!؟!؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! !
اصلا خودش برای خانوادش چقدر ارزش داره؟؟؟؟؟






علاقه مندی ها (Bookmarks)