به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 تیر 00 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    10,303
    سطح
    67
    Points: 10,303, Level: 67
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    388

    تشکرشده 576 در 165 پست

    Rep Power
    46
    Array

    من سیاست دخترونه ندارم

    دوستان خوب همدردی سلام
    امیدوارم که حالتون خوب باشه
    مشکلی که من تازگیا باهاش درگیر شدم تناقض دیدگاه های خودم با فیدبک برخورد و عکس العمل بقیه (به خصوص آقایون در امر ازدواج) هستش.من ماجراهای خواستگاری ناکام زیادی رو گذروندم که تکرار این پروسه منو در مورد صحت و سقم برخورد هام به شک انداخته.
    توی روند آشنایی فاز من با فاز خیلی از خانوم های دور و برم متفاوته.دید من به شیوه ی آشنایی کاملا مدرن و امروزیه،بلد نیستم که توی مدت زمان (غالبا محدودی) که دارم هزار و یک جور سیاست عجیب و غریب دخترونه رو کنم.با مثال بگم بهتر متوجه میشین.ببینید من معمولا میونه ای با چندین و چند بار خواستگاری و ناز کردن جهت پذیرش پیشنهاد ندارم.یه بار که کسی پیشنهاد میده میسنجم.شرایط حکم می کنه قبول کنم یا رد.اینجوری نیستم دلم راضی باشه اما ناز کنم یا رد کنم که مجددا بیاد.
    یکی از دوستام می گفت باید بلد باشی که بهش زنگ نزنی،اگه 5 بار اون ززد تو 1 بار ز بزن.اما من واکنش هام توی برخورد کاملا تاثیر پذیر از برخورد طرف مقابلمه.اگه سوالی بخوام بپرسم قطعا تلفنو دستم میگیرم و زنگ میزنم (که از حداکثر زمان آشنایی استفاده رو ببرم) به این فک نمی کنم 3 بار زنگ زد یا 5 بار.تنها توجه هم به اینه که ارج و ارزشم حفظ بشه.زیاد نباشه که طرف مقابل حس کنترل شدگی بهش دست بده!!
    من همون قدر که حق انتخاب برای خودم قائلم برای آقایون هم قائلم.من 2بار تا الان بعد از میانگین چند هفته صحبت طرف مقابلم بهم گفت که مناسب هم نیستیم.منم برای یکیشون تا حدی موافق بودم اما برای یکیشون اصلا فکرشم نمی کردم.اما با این وجود گوشیمو برداشتم بهشون مسیج دادم و براشون آرزوی خوشبختی کردم و حتی نپرسیدم چرا.توی وجودم نخواستنش سوالی نبود.اما تلقینات دخترای دوستام واقعا سوالو پر رنگ کرده برام
    مسئله ی آخر اینکه من اصلا در مورد شرایط مالی نمی پرسم از خواستگارم.از اینکه خونه داره یا نداره،ماشین داره یا نداره،در آمدش چقدره یا چقدر سرمایه داره.یه جورایی برام سخته کانکاش توی امور مالی.مشاور که رفتم اینو بهم می گفت که شما حس سهل الوصول بودنو به طرف مقابلت القا می کنی.مسائل مالی همیشه مرتبه ای خیلی پایین تر از مسائل احساسی و اخلاقی هستن برام.این رویکرد اشتباهه؟
    من قدرت فوق العاده ای توی اعتماد به نفس دادن به آقایون دارم.لحن کلامم آرامش دهنده و امیدوار کننده س.اما فکر کنم این لحن خیلیم خوب نیست.شما آقایون ترجیح میدید که خانوم مقابلتون خودشو بگیره و تعریف معقولی ازتون نداشته باشه؟
    من توی برخوردها خوده خودمم.بازی نمی کنم.توی خلوت خودم خیلی آسون گیر تر از ظاهر بیرونیم هستم.احساس می کنم کسی که باهام صحبت می کنه بعد از مدتی به این دیدگاه میرسونم که من اینو به دست آوردم حتما بهترشم میتونم به دست بیارم و این منو اذیت می کنه.
    فک کنم جامعه ی الانمون نمی تونه پذیرای این باشه که "وانمود" نکنم.و آقایون دختری که شرایطش خیلی آنچنانی نیست ولی بلده که چطور "بازی" کنه رو به دختری که شرایطش خوبه اما وانمود نمی کنه و کلاس نمیزاره ترجیح میدن
    برای سامان دهی فکری به کمکتون احتیاج دارم
    ممنون

  2. 5 کاربر از پست مفید hanie_66 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 08 اسفند 92), Amir_23 (پنجشنبه 08 اسفند 92), shabnam z (پنجشنبه 08 اسفند 92), کاغذ بی خط (جمعه 09 اسفند 92), ژینا (جمعه 09 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس میکنم به بن بست رسیدم.
    توسط abani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 دی 93, 11:29
  2. من با همسرم به بن بست رسیدیم.
    توسط zezegoly در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 تیر 92, 12:27
  3. *سیاست های زنانه*
    توسط میشل در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اسفند 91, 13:57
  4. ده دلیل برای نترسیدن از شکست
    توسط بالهای صداقت در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 89, 11:57
  5. سیاست های مردانه در همسرداری
    توسط کاترین در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 آذر 87, 18:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.