پسری هستم 27ساله، با مدرک تحصیلی دیپلم و کار آزاد با درآمد نسبتا خوب.
آدم آروم و آینده نگر و اگه تعریف از خود نباشه زبر و زرنگی هستم.
فقط بخاطر کسب درآمد بیشتر میخوام تغییر شغل بدم و لازمه ی کار جدیدم دور شدن از شهر محل زندگیم هستش.(البته اینم بگم که از کاری که الان دارم راضی هستم و دوستش دارم. واسه این میخوام درآمد بیشتری داشته باشم که بتونم درآینده از نظر مالی کامل باشم و زندگی وبی واسه خودم و خونوادم بسازم).
تا 1 ماه دیگه میخوام برم و کارمو شروع کنم.
اما...
از یک طرف خونوادم برای ازدواج پافشاری میکنن و خودم هم ی نفر از همشهریا رو مد نظر دارم که دوسش دارم(باهاش رابطه ندارم. دورادور میشناسمش و تحقیق کردم.خونواده خوب و سالمی هستن)
از طرف دیگه هم میخوام تا وقتی درست و حسابی سروسامون نگرفتم زن نگیرم.
ولی میترسم دختره از دستم بره و دیگه همیچین موقعیتی واسم پیش نیاد و بعدا مجبور بشم با ی دختر سن بالا ازدواج کنم. چون هم سنم داره میره بالا و هم همسن و سالهای من زن گرفتن و از این لحاظ از من جلوترن.
از مشاوران عزیز میخوام در این مورد راهنماییم بکنن که چیکار کنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)