به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30
  1. #11
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 03 اسفند 92 [ 16:11]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    37
    سطح
    1
    Points: 37, Level: 1
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 7 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دیگه واضح تر از این؟ رمان هزار و یکشب یا قصه حسین کرد شبستری میخوای بشنوی؟ اعصاب قصه تعریف کردن ندارم. مشاور که باشی یک اشارت بس است.
    عین نکیر و منکر هی بازخواست میکنین که چی ؟ فرشته مهربانم کجایی؟

  2. #12
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من فکر کنم بالاخره گرفتم چی شده
    ایشون قبل از ازدواج دوست پسر داشتن که بهشون خیانت کرده بوده حالا همسرشونم بهشون خیانت کرده

  3. #13
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 03 اسفند 92 [ 16:11]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    37
    سطح
    1
    Points: 37, Level: 1
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 7 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    زیر هشت! خودت بتنهایی فکر کردی؟ یا از بغل دستی ات مشورت گرفتی؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید مظلوم تشکرکرده است .

    1234567 (چهارشنبه 30 بهمن 92)

  5. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 93 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1392-2-18
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    2,399
    سطح
    29
    Points: 2,399, Level: 29
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    536

    تشکرشده 560 در 192 پست

    Rep Power
    36
    Array
    "هم همسرم بهم خیانت کرده هم دوست پسرام" کاملا مشخصه واضح گفتی ما هم واضح بهت میگیم لطفا ادامه نده تا یکی از مدیران بیان و تایپیکتو مسدود کنن.

    بر اساس نوشته های کاملت، مشخصه کاملا مشکل از طرف شماست پس لطفا دیگرانو محکوم نکنید!!! فقط خواهشا بگید اسم قبلیتون که تو این سایت به دیگران مشاوره میدادی چی بوده تا ببینیم چند نفرو بدبخت کردی!

    در ضمن اینجا یه مکان عمومیه حالا هر هدفی اینجا داری اگه قراره اینجوری بحث کنی شماره فرشته جونتو بگیر بیرون باهاش دردو دل کن و پسرای مجردو بدبین نکن.

  6. 11 کاربر از پست مفید capitan تشکرکرده اند .

    1234567 (چهارشنبه 30 بهمن 92), asemaneabi222 (پنجشنبه 01 اسفند 92), fahimeh.a (دوشنبه 14 تیر 95), khaleghezey (پنجشنبه 01 اسفند 92), Less Than Nothing (چهارشنبه 30 بهمن 92), mahasty (پنجشنبه 01 اسفند 92), shabnam z (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 01 اسفند 92), یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92), تهمتن (پنجشنبه 01 اسفند 92), خیال (جمعه 02 اسفند 92)

  7. #15
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array

  8. 3 کاربر از پست مفید 1234567 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 01 اسفند 92), یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92), خوشبختی (پنجشنبه 01 اسفند 92)

  9. #16
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 03 اسفند 92 [ 16:11]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    37
    سطح
    1
    Points: 37, Level: 1
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 7 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    زیر هشت! واقعا خیانت در زندگی مشترک عیب نیست؟!!! یعنی مدیر همدردی و فرشته مهربان چنین بیاناتی فرمودند؟
    ویرایش توسط مظلوم : چهارشنبه 30 بهمن 92 در ساعت 20:52

  10. #17
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مظلوم نمایش پست ها
    زیر هشت! واقعا خیانت در زندگی مشترک عیب نیست؟!!! یعنی مدیر همدردی و فرشته مهربان چنین بیاناتی فرمودند؟
    دقیقا یه چیزی تو همین مایه ها نمیگم خیانت عیب نیست اما دلیل طلاق گرفتن نیست
    من دیدم که ممکنه اشتباه برداشت کنی حذف کردم اون مطالبه
    به نظرت وقتی که به کسی میگن که وقتی خیانت دیدی نباید طلاق بگیری چه مفهومی داره
    من و شما هم لایک میکنیم
    و به این فکر نمیکنیم که وقتی برای حودمون این اتفاق بی افته بازم حاظریم لایک کنیم ؟
    ویرایش توسط 1234567 : چهارشنبه 30 بهمن 92 در ساعت 20:59

  11. کاربر روبرو از پست مفید 1234567 تشکرکرده است .

    khaleghezey (پنجشنبه 01 اسفند 92)

  12. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    مظلوم جان، عزیزم

    آروم باش خانومی. خودت که میدونی اگه تاپیک با این روند پیش بره، به نتیجه نمیرسیم.

    حتی اگه فقط پست فرشته برات اهمیت داره، میدونی که اونم نیاز به توضیحاتی داره. مگر اینکه پیش از این شما رو بشناسه و در جریان مسائل باشه. که حتی در اون صورت هم بهتره باز مطالب رو مفصل بنویسی که در تاپیکت باشه.

    پس برامون تعریف کن که جریان چیه؟

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  13. 5 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 01 اسفند 92), یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92), مظلوم (چهارشنبه 30 بهمن 92), خوشبختی (پنجشنبه 01 اسفند 92)

  14. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 دی 94 [ 10:32]
    تاریخ عضویت
    1392-11-21
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    1,620
    سطح
    23
    Points: 1,620, Level: 23
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 55 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مظلوم نمایش پست ها
    siahkamar ببند اون فکتو! میزنم لهت میکنما!
    .
    اولا فکش بستس بی تربیت
    زر نزن ها نشستی پشت مانیتور داری هر چی لایق خودته بار دیگرون میکنی
    دوستان چرا دارین ادامه میدین؟دوستی دختر پسر پیشنهاد نمیشه چه برسه به اشغال بازی ها
    مدیران محترمم که بلدن فقط تایپیک عادی رو ببندن بیایین جمع کنین بابا این تایپیک غیر اخلاقی رو

  15. 3 کاربر از پست مفید siam 2015 تشکرکرده اند .

    fahimeh.a (دوشنبه 14 تیر 95), khaleghezey (پنجشنبه 01 اسفند 92), Less Than Nothing (چهارشنبه 30 بهمن 92)

  16. #20
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 03 اسفند 92 [ 16:11]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    37
    سطح
    1
    Points: 37, Level: 1
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 7 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    siahkamar نمیخواستم نفرینت کنم خودت خواستی: الهی کمبود ویتامین دی بگیری استخونهای دستت نرم شه نتونی پست خشونت بار بی تربیتی بزنی--- الهی تیمتون 5 تا گل بخوره---الهی بری حموم آب قطع شه---

  17. کاربر روبرو از پست مفید مظلوم تشکرکرده است .

    یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دختری را دوست دارم که میدانم او قبلا پسری دیگر را دوست داشته، چیکار کنم؟
    توسط behroozoorheb در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 اردیبهشت 93, 06:42
  2. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  3. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00
  4. +دخترها جواب بدین چه پسرهای رو دوست دارین
    توسط ramin2009 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 دی 87, 16:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.