دیگه واضح تر از این؟ رمان هزار و یکشب یا قصه حسین کرد شبستری میخوای بشنوی؟ اعصاب قصه تعریف کردن ندارم. مشاور که باشی یک اشارت بس است.
عین نکیر و منکر هی بازخواست میکنین که چی ؟ فرشته مهربانم کجایی؟
تشکرشده 7 در 4 پست
دیگه واضح تر از این؟ رمان هزار و یکشب یا قصه حسین کرد شبستری میخوای بشنوی؟ اعصاب قصه تعریف کردن ندارم. مشاور که باشی یک اشارت بس است.
عین نکیر و منکر هی بازخواست میکنین که چی ؟ فرشته مهربانم کجایی؟
تشکرشده 727 در 248 پست
من فکر کنم بالاخره گرفتم چی شده
ایشون قبل از ازدواج دوست پسر داشتن که بهشون خیانت کرده بوده حالا همسرشونم بهشون خیانت کرده
تشکرشده 7 در 4 پست
زیر هشت! خودت بتنهایی فکر کردی؟ یا از بغل دستی ات مشورت گرفتی؟
1234567(چهارشنبه 30 بهمن 92)
تشکرشده 560 در 192 پست
"هم همسرم بهم خیانت کرده هم دوست پسرام" کاملا مشخصه واضح گفتی ما هم واضح بهت میگیم لطفا ادامه نده تا یکی از مدیران بیان و تایپیکتو مسدود کنن.
بر اساس نوشته های کاملت، مشخصه کاملا مشکل از طرف شماست پس لطفا دیگرانو محکوم نکنید!!! فقط خواهشا بگید اسم قبلیتون که تو این سایت به دیگران مشاوره میدادی چی بوده تا ببینیم چند نفرو بدبخت کردی!
در ضمن اینجا یه مکان عمومیه حالا هر هدفی اینجا داری اگه قراره اینجوری بحث کنی شماره فرشته جونتو بگیر بیرون باهاش دردو دل کن و پسرای مجردو بدبین نکن.
1234567(چهارشنبه 30 بهمن 92), asemaneabi222 (پنجشنبه 01 اسفند 92), fahimeh.a (دوشنبه 14 تیر 95), khaleghezey (پنجشنبه 01 اسفند 92), Less Than Nothing (چهارشنبه 30 بهمن 92), mahasty (پنجشنبه 01 اسفند 92), shabnam z (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 01 اسفند 92), یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92), تهمتن (پنجشنبه 01 اسفند 92), خیال (جمعه 02 اسفند 92)
تشکرشده 727 در 248 پست
بعضی لینکهای مفید در مورد برخورد با خیانت همسر:
1 - خیانت همسر یا خیانت به همسر: تعریف خیانت
2 - خیانت همسر یا خیانت به همسر: هدف های بلند مدت درمانی
3 - خیانت همسر یا خیانت به همسر: هدف های کوتاه مدت درمان
این لینک هم می تواند در نگرش شما به مسائل زندگی کمک کننده باشد:
آرامش و نحوه مواجهه افراد با مسائل و مشکلات زندگي
این لینکم بخون :
http://www.hamdardi.net/thread-32082.html
khaleghezey (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 01 اسفند 92), یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92), خوشبختی (پنجشنبه 01 اسفند 92)
تشکرشده 7 در 4 پست
زیر هشت! واقعا خیانت در زندگی مشترک عیب نیست؟!!! یعنی مدیر همدردی و فرشته مهربان چنین بیاناتی فرمودند؟
ویرایش توسط مظلوم : چهارشنبه 30 بهمن 92 در ساعت 20:52
تشکرشده 727 در 248 پست
دقیقا یه چیزی تو همین مایه ها نمیگم خیانت عیب نیست اما دلیل طلاق گرفتن نیست
من دیدم که ممکنه اشتباه برداشت کنی حذف کردم اون مطالبه
به نظرت وقتی که به کسی میگن که وقتی خیانت دیدی نباید طلاق بگیری چه مفهومی داره
من و شما هم لایک میکنیم
و به این فکر نمیکنیم که وقتی برای حودمون این اتفاق بی افته بازم حاظریم لایک کنیم ؟
ویرایش توسط 1234567 : چهارشنبه 30 بهمن 92 در ساعت 20:59
khaleghezey (پنجشنبه 01 اسفند 92)
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
مظلوم جان، عزیزم
آروم باش خانومی. خودت که میدونی اگه تاپیک با این روند پیش بره، به نتیجه نمیرسیم.
حتی اگه فقط پست فرشته برات اهمیت داره، میدونی که اونم نیاز به توضیحاتی داره. مگر اینکه پیش از این شما رو بشناسه و در جریان مسائل باشه. که حتی در اون صورت هم بهتره باز مطالب رو مفصل بنویسی که در تاپیکت باشه.
پس برامون تعریف کن که جریان چیه؟
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
khaleghezey (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 01 اسفند 92), یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92),مظلوم(چهارشنبه 30 بهمن 92), خوشبختی (پنجشنبه 01 اسفند 92)
تشکرشده 55 در 16 پست
fahimeh.a (دوشنبه 14 تیر 95), khaleghezey (پنجشنبه 01 اسفند 92), Less Than Nothing (چهارشنبه 30 بهمن 92)
تشکرشده 7 در 4 پست
siahkamar نمیخواستم نفرینت کنم خودت خواستی: الهی کمبود ویتامین دی بگیری استخونهای دستت نرم شه نتونی پست خشونت بار بی تربیتی بزنی--- الهی تیمتون 5 تا گل بخوره---الهی بری حموم آب قطع شه---
یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)