به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11
  1. #11
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ‏ مریم خانم.

    اول ازهمه یه اشتباه کوچیک روبهت یادآوری کنم.هم نگاهت به تغییرمقداری اشتباهه هم داری عجله میکنی_ هم سرخودت رو داری شلوغ میکنی اینجوری بعد یه مدت به سمت هنگ شدن و درماندگی میرسی.(باتوجه به پست اولت)


    دوبحران رو پشت سرگذاشتی پیام هر دوبحران رو که لزوم تغییروتحول هست روبخوبی دریافت کردی انگیزه وانرژی وپشتکارت قابل تحسینه.اما فعلا خودت رودرگیرمسائل عاطفی نکن(گویا خودت هم توی پست دوم به این نتیجه رسیدی)،به سرعت نمیتونی فرد دوم روببخشی ،همین که تصمیمشو گرفتی خوبه ولی یه موعد خاصی داره تابتونی قلبا ببخشیش.اما اینکه گفتم نگاهت به تغییر مقداری اشتباهه،اینه که تغییر وشدن تا آخرعمرادامه داره،اینکه بخوای یکی دوماهه تغییر کنی وبعدش مریم جدید ازدواج کنه این عملی نمیشه وتورو عصبی میکنه.بنابراین با تجارب تلخ ولی آموزنده وسایراطلاعات زندگیت تاقبل از ازدواج ،تغییراتت باید به مرحله "ثبات فکری "برسه (ولی بعد ازدواج همچنان دریافت ها وجریان تغییر ادامه داره).به یه اطمینان نسبی برسی که مسائل اساسی که بهش فکرمیکنی ونتیجه گیری میکنی درست ونسبتا درست هستند.


    یک نشانه رسیدن به این مرحله این هست که به فرض پیداشدن خواستگار،برقضیه مسلط هستی ودچارچالشهای آزاردهنده نمیشی،چه جوابت مثبت باشه چه منفی چه نیاز به زمان داشته باشی.یعنی چالشت محدود وقابل مدیریت هست.


    ..امادرمورد احساس،احساسات سرمایه های ارزشمند ما انسانها هستند به شرطی که قایق عقل براونها سوارباشه.بنابراین اصل مهم برای مدیریت احساسات،معرفت ودانش و نکته هاست.هرچه معرفت عمیقتر بشه احساسات هم متعادلترمیشن.فرض کن دوست الف میاد غیبتی رو که دوست ب پشت سرت گفته روپیش تو میگه یه انسان احساسی این مواقع مث اسپند روی آتیش بالاوپایین میپره وممکنه یکی ازاسراراون دوست غایب رو هم بگه و...ولی کسی که معرفت ودانشش عمق داشته باشه این مواقع،برداشتش بادوراندیشی بیشتری همراه هست واکنش بهتری انجام میده _نوع نگاه مابه رویدادها برمیزان مصرف احساس بسیارتأثیرمیگذارد..
    .

  2. 3 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    maryam1363 (شنبه 10 اسفند 92), she (شنبه 10 اسفند 92), شیدا. (جمعه 09 اسفند 92)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 08 بهمن 00, 23:20
  2. پاسخ ها: 98
    آخرين نوشته: شنبه 05 مهر 93, 01:51
  3. در خواستگاری چی بپرسیم؟ چی نپرسیم؟
    توسط samir65 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 28 تیر 93, 23:25
  4. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 اردیبهشت 93, 09:49
  5. آیا تنها راه نجات زندگی ام تغییر خودم است؟ این تغییر یعنی چی؟
    توسط خاموش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 فروردین 90, 12:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.