به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 شهریور 93 [ 16:50]
    تاریخ عضویت
    1392-11-26
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    533
    سطح
    10
    Points: 533, Level: 10
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با یه خواستگار خود شیفته چطور برخورد کنیم؟

    خواستگاری دارم که 5 جلسه دو ساعته باهم در مورد همه چی صحبت کردیم. نظر اشون در باره مسائل مختلف کاملا حق به جانبه یا حداقل من اینطوری فکر میکنم.از دوستان میخوام دید خودشونو بهم بگن تا ببینم نظر دیگران هم مثل منه یانه.
    من دختری 26 ساله با مدرک فوق لیسانس و استاد دانشگاه و مدرس آموزشگاه و کارشناس فنی مهندسی یه شرکت خصوصی هستم. با در آمد بالا کاملا سالم و متعادل از هر نظر.
    خوتستگار من 33 ساله از مدیران یه شرکت بزرگ با مدرک لیسانس ، منظم و مرتب و شیک ولی مشکلاتی دارند که انگار اصلا به چشم خودشون نمیاد و من هم هیچ وقت به رو شون نیاوردم که این ضعف ها رو دارند.گلوشون مشکل داره و همیشه هر 5 دقیقه سرفه های خفیفی دارند .بدنشون به شدت عرق میکنه و واسه همین از سر بازی معاف شدند.رو به کچلی میرن ولی با اعتماد به نفس بالا موارد زیر رو از بنده خواستارند.
    1- میگن از ملاکای ازدواجشون خانمی تحصیلکرده هستش و میزان دقیق حقوق و پس اندازمو از م پرسیدند.
    2- گفتند تا چند سال اول زندگی ازم میخوان که کار کنم
    3- مهریه رو اندالاستطاعه خواستند که این یعنی هیچ حقی برای زن.
    4- در مورد سیگار کشیدنشون که صحبت میکردیم بدون این که من ازشون بخوام که ترک کنند بسیار حق به جانب گفتند که من رو اگه میخواید باید همین جوری بخواید بعد یک سال که من رو از نظر عاطفی در زندگی سیراب کردیدد و من عشق و علاقه شما رو دیدم با رفتار خوب شما نه موضع گیرانه شما رو به ترک و کم کردنش میرم
    بعد که دیدند سر همه اینا باهم اختلاف نظر داریم گفتند ما اول باید میکینگ لاو همو ببینیم تا اگه از این نظر همو پسندیدیم سر باقی چیزها بحث کنیم یعنی قبل از هر مراسم رسمی و محرمیتی بینمون ایشون خیلی هم به من خورده میگرفتند که بعد از گذشتن 2 تا 3 ماه آشنایی از نظر عاطفی بهشون زیاد وابسته نیستم من هم میگفتم اول باید سر مسائل به توافق نسبی رسید بعد از نظر عاطفی وابسته شد وگر نه میشه ماله کشیدن رو همه چی به نظر خودم میخواستن منو از نظر عاطفی وابسته کنند تا به خواسته آخرشون برسند که البته من بعد از شنیدن خواسته اخرشون چون از نظر اعتقادی از ایشون بالاتر بودم کلا رد کردم ولی خیلی فکرم مشغوله میخوام نظر بچه های دیگرو در مورد این فرد بدونم خواسته هاش معقول بود نبود ؟ غیر عادی بود؟ ممنون میشم نظرتون رو بدید

  2. 2 کاربر از پست مفید ASX.ATAN تشکرکرده اند .

    toojih (شنبه 26 بهمن 92), کامران (یکشنبه 27 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.