به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 اردیبهشت 93 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1392-11-26
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    219
    سطح
    4
    Points: 219, Level: 4
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 16 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    1 اختلاف با همسر درمورد محل زندگی بعد عروسی

    با سلام خدمت همه دوستان
    ازتون صمیمانه می‌خوام راهنمایییم کنین که چطور همسرمو راضی کنم. پیشاپیش تشکر دارم
    من 4 ماهه عقد کردم و همسرم از سال آخر دانشگاه منو می‌خواست اما پدر مادر من نمیزاشتن بیاد ولی با کلی برو بیا بالاخره راضی شدن و ما یک سال نامزدی شدیم که همو بشناسیم و الانم که عقد کردیم من 26 سالمه و همسرم 32 سالش من لیسانسم و کارمند اون هم دیپلم و شغل آزاد البته درآمدش خداروشکر خوبه.مشکلی که در حال حاضر دارم اینه که من از اون اول قبل عقد بهش گفتم با مادر شوهر تو یه ساختمون زندگی نمی‌کنم گفتم برو یه هفته فکرات بکن و جواب بده اونم بعد یه هفته اومد گفت باشه برات خونه جدا می‌گیرم اما حالا که چند ماه دیگه قرار عروسی کنیم و بریم سر زندگیمون از خونه که حرف میفته میگه:ساختمون خودمون خوبه چون خودش تو کار بساز و بفروش هستش میگه من میدونم خونه خودمون چی ساختیم خیلی خوبه میخوام برم فلان جا اجاره کنم میام همین جارو می‌گیرم انقدر منو حرص میده در صورتی که من گفتم دوست ندارم نزدیک مادرشینا باشیم چون مادرشم مریضه در ضمن پدرشم مرده اما مادرش با دخترش که ازدواج نکرده زندگی میکنن و من دوست ندارم برم تو اون ساختمون که هر تقی به توقی میخوره به من بگن بیا بالا و یا این که رفت و آمد هام چک بشه نمیدونم با چه ترفندی راضیش کنم بی خیال بشه ...........حالا ساختمونشوم همچین تحفه نیستاااااااااااااا تو مرکز شهر تهران که پر دود و دم هستش من همیشه اعتقادم رو دوری و دوستی بوده و هست مطمئنم بعد یه مدت از کوره در میرمو احترامی که الان بین من و مادرشوهر و خواهرشوهرم هست از بین میره ولی شوهرم انگار متوجه نیست که اگر دور باشیم احترام ها حفظ میشه و اگر نزدیک به هر حال تشنج ایجاد میشه تو رو خدا راهنماییم کنین مخصوصا کسانی که موقعیت مشابه منو دارن . ممنون

  2. کاربر روبرو از پست مفید بهار67 تشکرکرده است .

    شایسته89 (یکشنبه 27 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نکات برگزاری مراسم عروسی
    توسط melalceremony در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 آبان 95, 13:43
  2. سه ماهه عروسی کردیم و احساسم به شوهرم سرد شده.فقط تظاهر میکنم حالم خوبه
    توسط nasmas در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 اردیبهشت 95, 20:11
  3. قهر خانواده همسرم قبل عروسی و اکنون سعی در برقراری رابطه و آشتی بعد عروسی
    توسط نازگل71 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 22 اسفند 94, 12:20
  4. مشکلات عروسی
    توسط bita65 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 دی 92, 17:40
  5. عروسی یا سفر خارج از کشور؟
    توسط asal-v در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 20 مهر 92, 21:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.