سلام
من و شوهرم ی ساله که ازدواج کردیم!من و کامل محدود کرده!میگه تو جنبه آزادی نداری و.....
نمیذاره از خونه برم بیرون و با دوستام ارتباط داشته باشم چون از دوست های من بدش میاد!میگه دوست های مجردت جلفن تو رو هم خررراب میکنن!
من نمیدونم این چ طرز فکر مردای ماست!گوشی هم ندارم چون ازم گرفته!قط با خودش حق دارم برم بیرون!هر روز هم زنگ میزنه چک میکنه که من خونه باشممممممم از سرکار!البته میدونم ی جاهاییش تقصیر منه! ولی دیگه خیلی شلوغش کرده.........
بگید چیکار کنم که درست بشه؟!








علاقه مندی ها (Bookmarks)