به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 33
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 1234567 نمایش پست ها
    متاسفانه شما با صورت مسئله مشکل دارید و سعی دارید صورت مسئله رو پاک کنید
    یکی میگه تو ذاتا دنبال دوستی هستی
    یکی دیگه میگه مادرتو عوض کن برو بچه یکی دیگه شو
    یکی دیگه مسخره بازی در میاره میگه کتاب شعر بگو براش
    یکی دیگه میگه عشق و عاشقی مال 15 ساله هاست و تو دیگه باید عاقل شده باشی
    یکی دیگه میگه نباید برای ازدواج علاقتو ابراز کنی

    خود من واقعا برای این ازدواج سرد شدم
    من اینجا بخاطر افکار سالمی که داشتم سنگسار شدم و معنی این ضرب المثل رو فهمیدم که گنه کرد در بلخ آهنگری/ به شوشتر زدند گردن مسگری
    به این نتیجه رسیدم اشتباه کردم مشکلمو مطرح کردم

    ضمنا خواهرم و هر دو برادرام و تعداد زیادی از دوستام (بالای 20 نفر) همگی ازدواجشون به این شکل بوده که اول پسر قضییه ازدواج رو با دختر مطرح کرده و بعد از مدتی با هم در مورد ایده آل هاشون صحبت کردن چه بصورت تلفنی و چه بصورت قرارهایی که داشتن (عزیزان بد دل لطفا متوجه باشید با همدیگه رابطه برقرار نکردن) سپس به یکسری تفاهمات رسیدن بعد همدیگه رو به خانوادهاشون معرفی کردن خانواده ها هم نظرشون رو گفتن و در نهایت دوران نامزدی و عقد و ازدواج
    همگی هم تا حالا خوشبخت بودن تا حالا مخصوصا چند سال اخیر روش دیگری ندیدم و از نظر عقلانی هم بسیار درست بوده این روش

    از اینکه این مسائل رو مطرح کردم احساس حماقت میکنم و مطمئنا دیگه با کسی مشورت نخواهم کرد
    دوست گرامی نه شما مشکل دارید نه دیدگاهتون نه مادرتون نه درخواستتون واسه ازدواج. اگه دقت کنید اکثر دوستان راه معقول رو گفتن با توجه به اینکه این دختر خانم در یک محیط کاری هستن و احتمالا دختر خانم با شخصیتی هستند پس برای اینکه هم شخصیت اون دختر خانم حفظ بشه و هم خدای ناکرده جواب نه نشنوید(اگر هم شنیدید مهم نیست) راهکار مناسب همین هست.اگه هم دوست دارید خودتون در خواست رو دوباره بدید میتونید زمان مناسبی پیدا کنید و ازشون بخواید یک مدت بیشتر با هم اشنا بشید هرچند شاید اینجوری اون دختر خانم پاسخ نه به شما بدهند اما اگه بتونید واسطه بفرستین راحتر خواهد بود.اگه هم دوست دارید نامه بنویسید که میتونید انجام بدید.دوستان فقط وظیفه راهنمایی دارند و این شما هستیدید که چکار کنید و راه رو انتخاب کنید.موفق باشید.

  2. 3 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    meinoush (پنجشنبه 26 دی 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 26 دی 92), میشل (پنجشنبه 26 دی 92)

  3. #12
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    جناب فرهنگ
    نمیدونم چرا بحث دوستی و س.ک.س رو پیش میکشید و ول کن ماجرا نیستید
    منو دیوونه کردید بخدا اصلا هدفم رابطه جنسی بود
    اشتباه کردم راستشو از اول نگفتم
    دوستان من هدفم دوستیه لطفا دست از سرم بردارید من نبودم

  4. کاربر روبرو از پست مفید 1234567 تشکرکرده است .

    میشل (پنجشنبه 26 دی 92)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    نخیـــــــــــــــــر.... دست از سرت بر نمیداریم، تا درکت کنیم... لطفا تو هم به ما کمک کن که درک بهتری ازت داشته باشیم، و همفکری مطلوب تری با هم داشته باشیم.

    الان انگار یکم برافروخته ای. این سایت رو ببند و برو استراحت کن. شاید چند روز دیگه نتیجه بهتری گرفتیم.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  6. 2 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    reihane_b (جمعه 27 دی 92), شیدا. (پنجشنبه 26 دی 92)

  7. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    پست های آقای sci رو نگاه کن. یادمه در مورد نحوه مطرح کردن خواستگاری به یکی از مراجعین راهنمایی هایی کرده بودن. مثلا زمان مناسب مکان مناسب نحوه ی خواستگاری حضوری باشه و این چیزا.
    پست اولتو خوندم فقط. ممکنه ایشون اصلا شما رو جدی نگرفته باشه هنوز. یعنی درخواست شما رو واقعا یه درخواست جدی ندیده و یه جوابی داده. البته اگه از قبل شما رو نمیشناخته.
    موفق باشی.

  8. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    toojih (پنجشنبه 26 دی 92), شیدا. (پنجشنبه 26 دی 92)

  9. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام.
    من پست اول رو خوندم اينطور كه متوجه شدم شما از خانومي خوشتون اومده و باهاشون مطرح كرديد.برخورد اون خانوم كاملا واضحه كه اصلا صحبت هاي شما رو جدي نگرفته شما اگر نيت به ازدواج داري ميتوني با مسئول اون بخش كه مطمعنا بزرگتر هستند صحبت كنيد يا اگر حتما ميخوايد با خودشون صحبت كنيد از طريق واسطه باشه.
    احتمال ديگه اينكه شما ميخوايد قبل از خواستگاري با ايشون آشنا بشيد.من فكر نميكنم ايشون قبول كنند ولي هر هدفي داريد دريك جمله به ايشون بگيد تا سوء تفاهم ايجاد نشه.
    نكته مهم كه بهتر بود اول بگم اينه كه شما اول ببينيد آمادگي ازدواج رو داريد و توانايي خوشبخت كردن دختري در وجودتون هست بعد اقدام كنيد دنبال مورد مناسب باشيد.

  10. 3 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    toojih (پنجشنبه 26 دی 92), ستیلا (پنجشنبه 26 دی 92), شیدا. (پنجشنبه 26 دی 92)

  11. #16
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من میگم نره ولی شما اسرار دارید بدوشش
    من فارسی مینویسم شما چینی ترجمه کن برای دوستان
    نمیتونم مادرمو بیارم لطفا بازم نگید مادرتو ببر
    هزار بار گفتم اینم بار هزار یکم
    نمیتوانم قبل از مطمئن شدن از دختر خانواده را مطلع کنم بنا به دلایل زیر:
    مادر من خودش فردی رو مد نظر داره که حتی حاظر نیستم 5 دقیقه با اون دختر حرف بزنم
    و روی این مسئله اسرار داره
    و مشخص کرده اگه این دختر رو نگیری چند نفر بغیه رو باید بگیری
    و ضمنا مدتیه که به این بهانه که نمیخوام ازدواج کنم از فشار های مادرم کم کردم
    در این مورد بگم که مادرم بدون علاقه من حتی قرار خواستگاری با دختری گذاشته بود که مشابهش توی این سایت مطرح شده و متاسفانه همه اطرافیان حق رو به مادرم میدادن و من رو متهم کرده بودن که بی عقل هستم که نمیخوام این دختر رو بگیرم در حالی که در قلبم هیچ علاقه ای نداشتم بهش
    اگر این موضوع رو مطرح کنم و جواب منفی بگیرم از طرفی فشار های مادرم شروع خواهد شد و از طرف دیگر صلاحیت انتخاب کردن من زیر سوال میره


    واسطه ؟؟؟؟؟
    نامه که بهتر از واسطه هستش
    این وسط چطور واسطه پیدا کنم که مورد اعتماد و امین باشه
    طرف نمیگه چرا واسطه فلانیو فرستادی
    من که اونجا دوستی ندارم یا کسیو نمیشناسم
    نشدنیه ؟


    دوستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آیا آشنایی قبل از ازدواج = دوستی
    اگه اینطوریه بدونید من دنبال دوستیم ودر اینصورت اعتقاد دارم زن و شوهر باید دوست هم باشن
    اما اگه منظور شما از دوستی اون چیزیه که خودتون تجربه کردید
    باید بگم نه دنبال دوستی نیستم

  12. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 1234567 نمایش پست ها
    من میگم نره ولی شما اسرار دارید بدوشش
    من فارسی مینویسم شما چینی ترجمه کن برای دوستان
    نمیتونم مادرمو بیارم لطفا بازم نگید مادرتو ببر
    هزار بار گفتم اینم بار هزار یکم
    نمیتوانم قبل از مطمئن شدن از دختر خانواده را مطلع کنم بنا به دلایل زیر:
    مادر من خودش فردی رو مد نظر داره که حتی حاظر نیستم 5 دقیقه با اون دختر حرف بزنم
    و روی این مسئله اسرار داره
    و مشخص کرده اگه این دختر رو نگیری چند نفر بغیه رو باید بگیری
    و ضمنا مدتیه که به این بهانه که نمیخوام ازدواج کنم از فشار های مادرم کم کردم
    در این مورد بگم که مادرم بدون علاقه من حتی قرار خواستگاری با دختری گذاشته بود که مشابهش توی این سایت مطرح شده و متاسفانه همه اطرافیان حق رو به مادرم میدادن و من رو متهم کرده بودن که بی عقل هستم که نمیخوام این دختر رو بگیرم در حالی که در قلبم هیچ علاقه ای نداشتم بهش
    اگر این موضوع رو مطرح کنم و جواب منفی بگیرم از طرفی فشار های مادرم شروع خواهد شد و از طرف دیگر صلاحیت انتخاب کردن من زیر سوال میره


    واسطه ؟؟؟؟؟
    نامه که بهتر از واسطه هستش
    این وسط چطور واسطه پیدا کنم که مورد اعتماد و امین باشه
    طرف نمیگه چرا واسطه فلانیو فرستادی
    من که اونجا دوستی ندارم یا کسیو نمیشناسم
    نشدنیه ؟


    دوستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آیا آشنایی قبل از ازدواج = دوستی
    اگه اینطوریه بدونید من دنبال دوستیم ودر اینصورت اعتقاد دارم زن و شوهر باید دوست هم باشن
    اما اگه منظور شما از دوستی اون چیزیه که خودتون تجربه کردید
    باید بگم نه دنبال دوستی نیستم
    خیلی از ماها چنین تجربه دوستی رو نداشتیم اما به عنوان یک خانم درخواست طرف مقابل رو وقتی واسه ازدواج باشه زمانی جدی تلقی میکنیم که جدی پسر اقدام کنه.
    ویرایش توسط ستیلا : پنجشنبه 26 دی 92 در ساعت 18:07

  13. کاربر روبرو از پست مفید ستیلا تشکرکرده است .

    شیدا. (پنجشنبه 26 دی 92)

  14. #18
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 1234567 نمایش پست ها
    جناب فرهنگ
    نمیدونم چرا بحث دوستی و س.ک.س رو پیش میکشید و ول کن ماجرا نیستید
    منو دیوونه کردید بخدا اصلا هدفم رابطه جنسی بود
    اشتباه کردم راستشو از اول نگفتم
    دوستان من هدفم دوستیه لطفا دست از سرم بردارید من نبودم
    توی تاپیکت قبلیت دوستی رو وسط کشیدی در صورتی که کسی در مورد

    دوستی حرفی نزده بود،اینجا هم از سکس حرف زدی در حالی حرفی ازش

    به میون نیومده.آیا اینها تمایلات اصلیت نیستن که با غشای ازدواج پوشش بدی؟

    به هر حال نیت اصلی شما رو بر ازدواج می ذاریم که براش راهنمایی شدی حالا باید

    عمل کنی.ولی اینکه بگیم نامه اینطور بنویس یا اینجور ابراز علاقه کن،خلاف قوانین سایته.


  15. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    Elena1994 (پنجشنبه 26 دی 92), toojih (پنجشنبه 26 دی 92)

  16. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    آقاي محترم هيچ دختر خانوم عاقلي نمياد با شما آشنا بشه كه آيا بشه يا نشه مگه جووني و احساسش رو سر راه اورده يا از باغ باباش چيده.يك جمله گفتم گوش نكرديد اون دختري كه مقابل شما قرار ميگيره هم حق انتخاب وارد شدن يانشدن به اين رابطه رو داره پس الكي شلوغش نكنيد.
    خيلي محترمانه و مودب و با كلاس در يك موقعيت مناسب نيتتون رو از اون رابطه اي كه تو ذهنتونه بهش ميگيد ومنتظر جوابش ميمونيد.
    شما خودتون گفتيد رفتم جلو گفتم قصدم ازدواجه!!!!!!
    اين در عرف يعني اگر موافقيد با خانواده برسيم خدمتتون.

  17. 2 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 26 دی 92), ستیلا (پنجشنبه 26 دی 92)

  18. #20
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نمیتونم موضوع ابراز علاقه رو مخفی کنم چون وقتی ازم پرسید که چرا اومدی سراغ من من حرفی از علاقه وسط نکشیدم و گفتم پدرم حالش بد بود و اومدیم اینجا برای اون و ....
    ولی دیدم دختر داشت به دقت گوش میداد و منتظر بود حرف دلمو بگم ولی نگفتم
    این موضوع آزارم میده و نمیتونم اینطوری دووم بیارم و تو قلبم خالی کنم

    مطمئنم اگه علاقه ام رو مطرح میکردم نه نمیگفت

    منم اولش فکر میکردم مطرح نکردن علاقه درسته اما حالا که به همه چیز فکر میکنم فهمیدم اینکارم اشتباه بود

    من از نه گفتن حراس ندارم و میخوام اثبات کنم که چقدر دوستش دارم حالا هر فکر بدی میخواد بکنه مهم نیست

    هیچ دختری بعد ها به همسرش نمیگه که از ابراز علاقه ای که بهم کردی ناراحت شدم حتی ممکنه ناراحت بشه که هیچ ابراز علاقه ای این وسط نیست

    اگه به کسی که عاشقشم حسمو نگم پس به کی بگم

    تازه اگه خشک باشم شاید حس کنه من بخاطر اینکه شاغله و ..... اومدم جلو
    و توی اون محیط هم هزار نفر هستن که آرزوشونه با اون دختر ازدواج کنن

    و چون من موضوع رو مطرح کردم حالا دیگه همکاراش هم اگه تا دیروز نمیخواستن بگن از امروز عزمشونو جزم میکنن
    شما نمیدونید من چه حالی دارم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوري نمایش پست ها
    آقاي محترم هيچ دختر خانوم عاقلي نمياد با شما آشنا بشه كه آيا بشه يا نشه مگه جووني و احساسش رو سر راه اورده يا از باغ باباش چيده.يك جمله گفتم گوش نكرديد اون دختري كه مقابل شما قرار ميگيره هم حق انتخاب وارد شدن يانشدن به اين رابطه رو داره پس الكي شلوغش نكنيد.
    خيلي محترمانه و مودب و با كلاس در يك موقعيت مناسب نيتتون رو از اون رابطه اي كه تو ذهنتونه بهش ميگيد ومنتظر جوابش ميمونيد.
    شما خودتون گفتيد رفتم جلو گفتم قصدم ازدواجه!!!!!!
    اين در عرف يعني اگر موافقيد با خانواده برسيم خدمتتون.
    خانم محترم کسی قصد برده داری نداره
    اگه زوری بود با کتک و چاقو میرفتم

    معلومه که حرفا مو نخوندید !!!!!!!!! پس چرا نخونده نظر میدید

    من بدنبال اینم که علت نه گفتنش چیه
    ظاهرم ؟ اینکه از پرسنل اونجا نیستم ؟ و ..........
    ولی دلم بهم میگه بین اون همه آدم و همینطور سرسری نمیتونست بگه بله

    من کجا گفتم دختر حق انتخاب نداره اگه این حرف رو زده باشم احمق ترین آدم روی زمینم !!!!!!!!!!!!!!!
    نمیدونم این دستگاه باطن سنج رو شما از کجا خریدید چرا به همه نمیدید تا استفاده کنن

    - - - Updated - - -

    آقای فرهنگ شما نگفتید چطور ازدواج کردید؟


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  2. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  3. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 22 فروردین 93, 19:19
  4. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.