سلام
نزدیک 2 ساله از عقدم میگذره. شوهرم تازه به فکر عروسی افتاده. ولی تصمیم داره یه عروسی سمبل شده بگیره که فقط از گردنش بر داشته بشه. اونم ظاهرا به امید کادوها میخاد عروسی بگیره.
با اینکه خونوادش دارن ولی نه بهش کمک میکنن نه خودش ازشون چیزی میخواد. میگه با همین یه مقدار پس انداز هرچی شد میگیره وهمه چیو واگذار کنه به این شرکتای ازدواج آسان که با یه پولی همه چی رو انجام میدن، با اینکه از اول بهم گفته بود این عروسیارو قبول نداره. من خیلی رو اینجور چیزا حساسم . فامیلای ما خیلی با اصل و نصبن و پولدار ولی اونا با هیچ کدوم از فامیلشون ارتباطی ندارن و کسی از طرف اونا تو عروسی نیست که بحث آبرو براشون مهم باشه.تو فامیلمون اصلا سابقه اینطور عروسیا نبوده و اصلا در شان منو خونوادم نیست. آبرو برام خیلی مهمه. اون اصلا به منو آبرو و خواستم توجهی نداره و فقط بفکر جیب و پولشه.حتی حاضر نیست برام خرید عروسی کنه خریدایی که برا همه عروسا هست. حاضر نیست برام یه پول کمی در حد 50 تومن کنار بذاره و واسم مثه تازه عروسای فامیل یلدایی بیاره. جونش به پول بستست، منم کوچکترین درخواستمو میگه زیاده خواهی و پرتوقعی.
بهش میگم میتونیم یه بخشی از هزینه عروسی رو بذاریم بعد عروسی با کادوها بدیم ولی قبول نمیکنه و میگه هرچقد داشتم با همون عروسی میگیرم. رفته به همه گفته من ازش انتظار دارم قرض کنم برا عروسی!
شوهرم کارمنده، خیلی حسابگره، شاید پشتوانه مالیش اونقدرام نباشه چون حامی مالی نداره ولی اینم میدونم داشته باشه هم جونش در میره خرج کنه برام. همه چی از دید اون غیر ضروری و بی اهمیته، جز موارد حیاتی.
اصلا بفکر خونه هم نیست. با اینکه قول داده بود اول زندگی خونه از خودش داشته باشه ولی الان بحث خرید که منتفی شده هیچ، برا اجاره هم منتظره کادوی عروسیه برا پول پیش که بعد عروسی بره دنبال خونه. من اصلا با این کارش رضایت ندارم و دوسدارم شب عروسی برم سر زندگیم، اگه پدرم اینارو بشنوه خیلی آتیشی میشه. حتی نمیاد با خونوادمم صحبت کنه، اگرم بیاد میدونم جز باز شدن روها و گردنکلفتیش چیز دیگه ای نیست.
خستم ازش خیلی. خیلی خودخواهه، برا دلم آبروم و احساسم و ناراحتیم کوچکترین ارزشی قائل نیست.الان موندم چیکارکنم:
1-واسه خساست و آبروریزی که برام با این مدل عروسی میخواد در بیاره
2- برا خونه
3-برا رسومی مث خرید عروسی و یلدایی و عیدی
هرچقدر تلاش کردم مشاور هم نمیاد، و تو فکر جدایی هم نیستم
خواهش میکنم راهنماییم کنید و بهم راهکار عملی بدین براحل مشکلاتم