تمام این مسائلو خودم بارها بررسی کردم.
تمام این مسائلو خودم بارها بررسی کردم.
تشکرشده 1,144 در 414 پست
سلام.
تا حالا خواستگاری نداشتید که مستقیما با خودتون صحبت کنه؟
چرا بوده کسی که با خودم صحبت کنه ولی بازم هیچی اونم همین طور گفته دختر خوبی بود ولی نشد.بارها شده کسایی که اومدن خواستگاریم اگه آشنای دور بودن تو یه مهمونی ما رو میدیدن ازمون خجالت میکشیدن من موندم اگه خوبم اگه هر میاد خواستگاری این حرفو میگه پس چرا تا حالا هیچی نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرشته اردیبهشت (یکشنبه 10 آذر 92)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام عزیزم
فکر نمیکنی توی ذهنت محالاتی برا خودت ایجاد کردی؟ حس نمیکنی که دیگه قراره هیچ وقت ازدواج نکنی؟ هیچ میدونی ماورا الطبیعه خیلی خیلی تو جریاناتمون تاثیر میذاره ؟
از احساسی که داری بگو چه فکری راجع به خودتو ازدواج داری همین حالا؟
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
تشکرشده 51 در 32 پست
سلام
منم بافرشته ی اردیبهشت موافقم.شاید بعضیا بخندم اما من چند روز پیش داشتم به این فکر میکردم که چقد جالب زندگی الانم دقیقا شکل همون رویاها و فکراییه که راجع به خودم و آیندم داشتم.مثلا من همیشه عاشق زیست شناسی بودم و تصمیم داشتم تو دانشگاه زیست بخونم اما با این حال همیشه بی دلیل تو رویاهام و فکرام راجع به آیندم خودمو مهندس میدیدم.الانم باورهام به واقعیت پیوست.این فقط یه نمونه ش بود.خیلی چیزای دیگه هم هست که اگه بگم تعجب میکنین.
اینارو گفتم که بدونی باور تو راجع به خودت خیلی تاثیر داره.راجع به ازدواجت تو دلت چی فکر میکنی؟چه باوری داری؟آیا ایمان داری که تمام خواستگارات مثه قبلیا میرن؟
ببین راجع به خودت چطوری فکر میکنی؟
shabnam z (یکشنبه 10 آذر 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 10 آذر 92)
من فک میکنم خواستگارام هیچی ندارند و پر ادعان ولی مطئم با یه آدم خوب ازدواج میکنم
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
مگه اینکه میگی "خاستگارام" اینا همشون یکین که هیچی نداشته باشن؟ هرکدوم ادمای متفاوتین با
داشته های خاص پس چون فکر میکنی که خاستگارات هیچی ندارن نمیتونی در
عمل کسی رو برا ازدواج بخای البته در مورد خاستگارای اینده میگم که بدون پیشفرض و فکر منفی راجع بهشون فکر کنی...
اصلا چه دلیلی داره که هم خاستگارای تو هیچی نداشته باشن؟
وباید برای (ولی مطئم با یه آدم خوب ازدواج میکنم) اساس صحیحی درست کنی و(من فک میکنم
خواستگارام هیچی ندارند و پر ادعان) رو اصلاحش کنی.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : یکشنبه 10 آذر 92 در ساعت 19:00
maryam9966 (سه شنبه 12 آذر 92), saraamini (یکشنبه 10 آذر 92)
خیلی دوس دارم ازدواج کنم ولی فک میکنم ازدواج یعنی محدودیت چون اکثرشون تا وقتی دانشگاه میرفتم میگفتن دیگه نرو دوس نداریم زیاد بیرون بری در صورتی که من اصن از این اخلاقا ندارم .
من چادری هستم بعضی هاشون میگفتن باید پوشیه بزنی.
وقتی خواستگاری در کار نیست ناراحتم ولی همین که یکی میخواد بیاد میخوام دیوونه شم چون میدونم چه جوری هستن فقط میخوام منو محدود کنن منم اصن آدمی نیستم که بتونم این جوری کنار بیام.
تشکرشده 5 در 5 پست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)