به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 دی 99 [ 19:06]
    تاریخ عضویت
    1392-7-02
    نوشته ها
    216
    امتیاز
    8,297
    سطح
    61
    Points: 8,297, Level: 61
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 201 در 111 پست

    Rep Power
    35
    Array

    Icon16 به نظرم دختر خاله ام بدبخت شده

    با سلام
    من بی همدم هستم و برای یدختر خاله ام مشکلی داره که اول شک د اشتم که تاپیک ایجاد کنم یا نه اما خواستم تا حدودی براش راهنمایی بگیرم آخه خیلی صمیمی هستیم و رابطه خانوادگی داریم در جریان مشکلاتش هستم و همیشه ازم راهنمایی میخواد اما من زیاد نمی تونم کمکش کنم که حالا تصمیمی گرفتم از این سایت کمک بگیرم. البته خودشون اینترنت ندارن چون همسرش بدبینه و من خواستم کمکش کنم.
    دختر خاله ام 33 سالشه و شوهرش ازش یک سال بزرگتره ، و دو تا بچه دارن .
    اخلاق شوهرش رو می گم :
    1- بسیار بدبین به صورتی که میرن بیرون نباید جایی رو نگاه کنه و حجابش طوریه که فقط چشماش دیده میشه و به حدی بدبین که تو فامیل معروفه ( البته فقط برای زنش) اینم بگم که اوایل بچه دار شده بودن شوهرش میگفت از کجا معلوم که بچه ی من باشه. و اینکه دوران عقد که بودن می رفتن بیرون اگه جایی نگاه میکرد شوهرش میگفت داری به کدوم پسر نگاه می کنی و اگر هم به فکر می رفت شوهرش دعوا می کرد که به کدوم پسر فکر میکنی .اینم بگم که اصلا از همون اول شرایط طلاق رو نداشت و نداره.
    2- شدیدا دست به زن داره و تا حالا زیاد باهم قهر شدن که آخرش منجر به آشتی شده .اگه به غیر از چشم بگه باید کتک بخوره.
    3- دخالت وحشتناک خانواده همسرش به طوری که یک بار در جمع خانواده اش به حدی کتکش زده بود که ... اون موقع تازه چند ماهه حامله بود. البته در دوران مجردی هم دست به زن داشته و پدرش هم دست بزن داشته و مادرش رو میزده.البته می خواد با کتک زدن همسرش خودش رو بزرگ جلوه بده .
    4- اوایل زندگی شون اهل محبت بود اما الان دیگه نیست .اوایل چشم چرون نبود که الان هست.
    5- کلا دوستم انگیزه اش رو از دست داده و خیلی افسرده شده.
    6- فقط حرف خودش رو قبول داره و خودش رو درست محض می دونه و بشدت دستور میده حتی اگه بخواد لامپ اتاقی که توشه رو خاموش کنه زنش رو صدا میکنه تا بیاد خاموش کنه.
    7- بچه هاش ازش میترسن چون تا حدودی پدر دیکتاوری هستش.
    6- دوستم به هیچ عنوان شرایط طلاق رو نداره .
    اکثرا تو جمع بهش دستور میده و حتی تو جمع میزندتش.
    خوبی های همسرش:
    1- خیلی خانوادشو ( پدر مادر و خواهر و برادر) اش رو دوست داره و دیگر هیچ.
    2- حتی پدر و مادرش هم می گن فقط اون زنه که می تونه با اخلاق گند پسرمون بسازه.( البته به نظرم بسوزه)

  2. کاربر روبرو از پست مفید بی همدم تشکرکرده است .

    جاثیه (شنبه 02 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.