به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 80

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array

    چگونه دوباره وارد دنیای واقعیت بشم؟

    سلام.
    امروز به شدت ذهنم درگیره. این دومین تاپیک امروزمه.

    جای مهرااد و آقای ammin و آقا مجید و خیلی از دوستان خیلی در تالار خالیه. امید.وارم زود برگردن.

    من سالهاست از زندگی در دنیای واقعی فاصله گرفته ام. از ارتباطهای واقعی. از آدم های واقعی. از تجربه و لمس واقعی زندگی.

    به جز افراد خانواده ام، تمام ارتباطاتم با سایرین، یا مثلا در این سایت و به حالت مجازی است، یا با دوستانم فقط در حد اس ام اس.
    حتی وقتی میرم بیرون و در جمع هستم، باز هم توی خودم هستم. انگار هشیار نیستم. همه چیز برام فوق العاده گذرا است.
    خواهر زاده ام 5 روزه متولد شده. اما من هر روز صبح که بیدار میشم انگار اصلا یادم رفته که بچه ای به دنیا اومده. یا کلا انگار کاملا همه چیز، همه چیز برام مثل یک خوابه.

    دلم میخواد بتونم یه چیزی رو با همه وجودم بتونم حس و باور کنم. به یه چیزی واقعا اهمیت بدم. به یه چیزی ایمان داشته باشم. به یه چیزی دل ببندم. یه آرزویی پیدا کنم.

    نمیدونم. واقعا نمیدونم چمه. فقط میدونم شبیه یه مرده متحرکم. شبیه یه ربات که فقط برنامه ریزی شده که در همین لحظه هر چی اقتضا میکنه رو انجام بده و سریعا هم حافظه اش پاک بشه.

    میخوام توی واقعیت زندگی کنم.اما نمیدونم چطوری برگردم به زندگی.

  2. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    Elena1994 (دوشنبه 27 آبان 92), reihane_b (سه شنبه 28 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با این وضعیت من چیکار کنم با خانواده شوهرم
    توسط روزنه ی امید در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 دی 93, 23:52
  2. مخالفت فقط بخاطر موقعیت مکان زندگی اون دختر
    توسط رضابکرانی در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 30 تیر 92, 18:48
  3. چطور معیارام رو بهینه کنم از وضعیت سطحی به وضعیت عمقی
    توسط poorhashem در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 00:18
  4. برای موقعیت بهتر صبر کنم؟
    توسط nargol در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 خرداد 91, 03:24
  5. 15 واقعیت درباره ازدواج
    توسط جوانه؟؟؟ در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 اردیبهشت 91, 21:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.