به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array

    اون خیلی میخواد من رو امتحان کنه یا من خیلی لوس و بی صبر هستم؟

    آقای مدیر، شما گفتید خداتو عوض کن.
    من خدام این نبود. خدای من مهربون و غفار بود. همه امید و دلخوشیم بود. ولی اون خدا مال توهمات و خیالات من بود.
    از وقتی توهماتم رو گذاشتم کنار خدام هم عوض شد و شد این.
    عوضش کنم و خدای خیالی رو دوباره ببینم؟؟؟؟


    واقعا چه فرقی میکنه برای خدا که من پاک باشم یا یه فاحشه؟؟؟ چه فرقی؟
    براش هیچ فرقی نداره.
    هر کاری آدما میکنن ته تهش برای خودشونه.حتی اونی که برای رضای خدا کاری میکنه باز هم ته تهش رضای خدا یه چیزیه که برای خودش میخواد کسبش کنه.
    خوبی و بدی تعریفهایی هستن که آدما تو ذهنشون و باورهاشون دارن. هرکی طبق باور و اعتقاد خودش برای کسب ارزشهایی که بهش باور داره تلاش میکنه.
    برای خدا هم اصلا فرقی نداره کی چی کار میکنه. خدا خودش به اندازه کافی کار داره.

    اما برای کسی که دیگه هیچ چیزی، واقعا هیچ چیزی براش اهمیتی نداره، وقتی همه چی براش بی معنی و یکسانه، چه فرقی داره که خوب باشه یا بد؟ پاک باشه یا هرزه؟
    مگه پاک باشه چی میشه؟ هیچی.
    هرزه باشه چی میشه؟ بازم هیچی.
    واقعا که چی؟
    من که تفاوتی بین هیچی نمیبینم. همش مزخرف هستن.
    شاید برم دنیای هرزگی رو هم تجربه کنم. دنیا که همه چیش مسخره است.از دین و خدا و پیغمبرش همش مسخره است. پاکی و وجدان و مهربونی و محبتش هم مسخره است. سختی هاش هم مسخره است. خوشی هاش هم مسخره است. بذار برم بقیه چیزای مسخره اش رو هم تجربه کنم.
    حداقل خیالم راحت میشه که بدم و اگر درد میکشم حقمه. بذار حداقل مطمئن باشم از اینکه اگر اتفاق بدی برام می افته از بدی خودمه. اینجوری خیلی بهتره. دیگه از خدا هم توقعی نخواهم داشت. دیگه از هیچ کس و هیچ چیزی دلخور و ناراحت نخواهم شد.دیگه هیچ چیزی نمیتونه دلمو بشکنه.دیگه به هیچ چیز حتی خدا هم امیدی نمیبندم. دیگه دلمو به هیچ چیزی خوش نمیکنم. زندگی برام میشه فقط همینی که هست و دیگه منم تسلیمش میشم و باهاش نمیجنگم.

    ...........................

  2. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (دوشنبه 15 مهر 92), میشل (دوشنبه 15 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با درخواستهای نابجای عروس چه کنیم؟
    توسط هلیاجون در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 12 تیر 94, 11:20
  2. من دیگه خسته شدم دیگه نمیخام عروس خوبه باشم دیگه نمیخام زن خوب باشم...
    توسط etemade shekaste در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 دی 91, 13:38
  3. کابوس و خستگی های تشدید شده من!
    توسط آویژه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 17 تیر 91, 11:12
  4. خانواده خواستگارم دنبال عروس خوشگلتر ازمن میگردن،چیکارکنم؟
    توسط mahtaab در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 مرداد 90, 23:52
  5. نبرد رستم وویروس
    توسط tina_asheghetanha در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 تیر 87, 17:58

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.