سلام
خانم آسمانی ببخشید که این سوالو توی تاپیک شما مطرح می کنم ولی پست های آقای sci برای همه ی ما درسه و من هر وقت درسو متوجه نمی شم سوال می کنم.
آقای sci عزیز سوال من در رابطه با این موضوعه:

نوشته اصلی توسط
asemani
-
مثلا حق خودم نمی دونم که مادرم به خاطر من از خواب بیدار بشه . در واقع اگر نه اینکه نتونم بیان کنم. نمی خوام بیان کنم. انگار چیزی یا کسی خیلی محکم از درون ازم میخواد که خودم! و فقط خودم! کارم رو انجام بدم.
در مورد علاقه م به اون آقا و ابراز نکردنش
یکی اینکه تو فرهنگ ما یاد دادن که یه دختر نباید به یه پسر ابراز علاقه کنه و ما هم همیشه همین توصیه رو به دخترانی که به اینجا مراجعه می کنند می کنیم. بنابراین خواستم کاری عاقلانه ! انجام داده باشم.
من هم توی هردوی این موارد با خانم آسمانی موافقم. چون اینجا دلیل کاملا منطقی وجود داره:
که چرا من باید خواب شیرینو بخاطر خودم از مادرم بگیرم. به نظر شما این دلیل خوبیه یا فقط خانم آسمانی برای انجام ندادن کارشون دلیل تراشی کردن و خودشونو قانع کردن؟
و همین طور ابراز علاقه از سوی خانم ها که متاسفانه توی فرهنگ ما جا نیفتاده.
من الان نگرانم چون به خانم هایی که به پسری علاقه مند بودن و به این جا رجوع کردم گفتم ابراز علاقه نکنید ولی الان می بینم که شما گفتید که ابراز علاقه حق هر انسانه. لطفا راجع به این موضوع یه توضیح تکمیلی بدید ممنونم. چند بار پستاتونو خوندم متوجه نشدم. (البته چیز جدیدی نیست خیلی وقتا از طریق خوندن مطلبو نمی گیرم)
پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت
من چرا ملک جهان را به جوی نفروشم
علاقه مندی ها (Bookmarks)