سلام دوستان من میخوام به دخترخانمی که علاقه دارم به صورت حضوری بهش ابراز احساسات کنم به نظر شما چکار کنم؟چی بهش بگم؟چطورب بهش ابراز علاقه کنم؟
شرایط:شرایط طوری هست که باید سعی کنم ایشون رو توی دانشگاه ببینم و بدیگر اینکه ایشون همیشه با دوستشون همراست چطور ابراز علاقه کنم یا چطور صحبت کنم که مودبانه باشه و بهشون بر نخوره؟
پیش بینی؟
1-اگه گفتن وقت ندارن چی بهشون بگم؟اصلا ادامه بدم یا بیخیال بشم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)