ممنون از همه، بخاطر پاسخ‌هایی‌ که دادید
حرف هاتونو قبول دارم ولی‌‌ای کاش یه روزی بشه که بتونم واقعا عاشقش بشم. چون الان این حسّو ندارم. و بعضی‌ وقتا به دوستای نزدیکم که میبینم عاشق شوهرهاشونن حسادت می‌کنم. و اینکه خیلی‌ سعی‌ کردم نظرمو راجع به لباس یا ظاهرش بهش بگم(که مثلا چیو بپوشه بهتره یا چیکار کنه بهتر به نظر میاد) ولی‌ فکر می‌کنه من ایراد میگیرم ازش و میگه تو همش از من ایراد میگیری و راضی‌ نیستی‌ از هیچی‌. و راجع به اخلاقشم وقتی‌ باهاش حرف میزنم میگه تو نمیتونی‌ منو عوض کنی‌ چون این شخصیت من هستش.

- - - Updated - - -

ممنون از همه، بخاطر پاسخ‌هایی‌ که دادید
حرف هاتونو قبول دارم ولی‌‌ای کاش یه روزی بشه که بتونم واقعا عاشقش بشم. چون الان این حسّو ندارم. و بعضی‌ وقتا به دوستای نزدیکم که میبینم عاشق شوهرهاشونن حسادت می‌کنم. و اینکه خیلی‌ سعی‌ کردم نظرمو راجع به لباس یا ظاهرش بهش بگم(که مثلا چیو بپوشه بهتره یا چیکار کنه بهتر به نظر میاد) ولی‌ فکر می‌کنه من ایراد میگیرم ازش و میگه تو همش از من ایراد میگیری و راضی‌ نیستی‌ از هیچی‌. و راجع به اخلاقشم وقتی‌ باهاش حرف میزنم میگه تو نمیتونی‌ منو عوض کنی‌ چون این شخصیت من هستش.