باگفته هاتون موافقم
شایدبیشترمشکل من بخاطراین باشه که کاملا خودم رونپذیرفتم ودائماتودلم احساس میکنم یکی چیزی بهم میگه مثلامهمانی میریم باخودم میگم نکنه بگن پاشویکی دیگه بشینه یابااینکه میگن خوشگلی ولی بازهم باخودم فکرمیکنم باهام تعارف کرده اند ونبایداشخاص زیادی من روببینند چون فکرمیکنم پیش خودشون فکرمیکننداینکه خوشگل نیست بااینکه ارشددارم وتوزمینه های زیادی اطلاعات خوبی دارم ولی تواظهارنظرمخصوصااگه بهم بگن تریبون ازادچنددقیقه حرف بزن سکوت میکنم چیزی به ذهنم نمیرسه یعنی تواون لحظه میخوام بهترین باشم
بهتره بنویسم میخوام توهمه زمینه هابهترین باشم هرجاحرفی میزنم کاری میکنم نظری میدم ازهرنظربهترین باشه هرچندمیدونم اشتباه ولی بازنمیخوام اشتباه کنم






علاقه مندی ها (Bookmarks)