به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 92 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1392-5-21
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    172
    سطح
    3
    Points: 172, Level: 3
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    شوهرم خیلی عصبی است وبه شدت دست بزن دارد.

    حدود یکسال و دوماه است ازدواج کرداه ایم ولی مدام درگیری و دعوا داشته ایم.خانواده شوهرم اصلا در هنگام عقد ما را کمک مالی نکرده اند و من وهمسرم باکمک من و خانواده ام عروسی و خانه گرفت ولی هیچ وقت قدر زحمات من و خانواده ام را نمیداند .هر وقت من راجع به مشکلاتی که خانواده اش برایمان پیش آوردند صحبت میکنم عصبانی می شود من را کتک می زند بارها من را جلوی خانواده اش کتک زده.بسیار شکاک و تعصبی است دوست ندارد من تنها جای بروم وقتی دوستم خانه ما می آید اجازه نمی دهد من به خانه اشان بروم.من خانواده ام را بسیار دوست دارم ولی او حتی به رابطه من با خواهر و مادر و پدر و برادرم حسادت می کند.من در حال حاضر بدلیل مشکلات مالی سر کار میروم وبه کمک زیادی میکنم از نظر مالی ولی او خیلی زود کارهای من را فراموش می کند .وقتی عصبانی می شود به شدت من را کتک می زند ولی بعد پشیمون میشه و میگه باشه هر چی تو بگی و انتظار داره بعد از اون همه کتک من همون آدم سابق بشم و باهاش خوب باشم.وقتی دعوامون میشه زنگ می زنه به مادرش و هر حرفی شده بهشون میگه وکلی پشت سرم حرف میزنه وتقصیرارو میندازه گردن من .اون فقط هم حرفای مادرشو قبول داره وحرفای اونو قبول میکنه و حرفای من بنظرش چرت و پرت هستن میگه من هیچی نمیفههم و عقلم نمیرسه.مادرشم زنگ میزنه هر چی دوس داره بمن میگه وقتی بهش میگم حرفامو قبول نمیکنه و حرفای اونو قبول داره نمیخواد حرفای منو بشنوه میگه خوب کاری کرده.من با این مرد چیکارکنم

  2. کاربر روبرو از پست مفید abrane تشکرکرده است .

    سپيده سادات (دوشنبه 21 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم عصبی هست و فکر میکنه همه حقش رو خوردن.
    توسط tanha67 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 شهریور 95, 16:43
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 اردیبهشت 94, 20:15
  3. پدرم تندخو و همیشه عصبانی است. چکار کنیم
    توسط aye در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 مهر 93, 00:17
  4. عصبی شدن مادرم از دست ما به خاطرمشکلات
    توسط srr72 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 دی 91, 19:34
  5. خودم براي خودم اعصاب خوردي درست كردم (فوري)
    توسط ليلا موفق در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 100
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 شهریور 90, 12:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.