به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 اسفند 97 [ 07:26]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    4,969
    سطح
    45
    Points: 4,969, Level: 45
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    149

    تشکرشده 40 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    درادامه راهنمایی فرشته مهربان ودربلاتکلیفی طلاق یابرگشت چگونه درست وقاطع وبی پشیمانی تصمیم بگیرم؟

    سلام به همه ی یاران همدردی

    درراستای تاپیک قبلی ام:
    شوهرم اختلال شخصیت داره ثبات نداره بمونم یاطلاق بگیرم؟

    فرشته مهربان لطف کردندواین راهکارهاراارائه دادند:

    فرشته مهربان :
    در شرایط کنونی شما
    باید مدتی کلاً از فکر طلاق یا ادامه زندگی بیرون بیایید . از تمرکز روی همسرتون و زندگیتون و آینده

    بیرون بیایید و با توقف فکر و تمرکز زدایی کاملاً به فکر تأمین و حفظ آرامش باشید و در این رابطه برنامه ریزی کنید . اعم از

    تفریحی تا آموزشی و .....

    در این فاصله روی موارد زیر در خودتون کار کنید :

    1 - قطع وابستگی

    2 - تقویت جرأت ورزی

    3 - تقویت عزت نفس و اعتماد به نفس


    4 - آموختن و تقویت مهارت قاطعیت

    5 - شناسایی ترسها و ناامنی های درونی و حل آنها




    سوالات من:


    1.ازفرشته مهربان وهمه یاران وکارشناسان می خواهم که درادامه راهنمایی های فرشته مهربان وبادرنظرگرفتن شرایطم کمکم کنید. باتشکر


    2.باتوجه به اینکه تماس تلفنی یاحضوری باهمسرم هرچندکوتاه دراین مدت اجتناب ناپذیراست فرشته مهربان اصلادرموردهمسرم ومشکلاتش نظری ندادندلطفابگوییدبه اوچه بگویم وچه برخوردی داشته باشم؟(لطفافرشته مهربان درموردهمسرم ومشکلش نظرخودرابگویندممنونم)


    3.نزدیک 4 ماه داره میشه خانه پدرم هستم همسرم داره سردمیشه وبه جدایی ازمن عادت می کنه ودوهفته است که دیگرمثل سابق نه زیاد تماس میگیره نه حرفی میزنه حتی اگریه روزبرگردم به زندگی آیااین دوری طولانی دیگه براش عادی نشده وکاملاشرایط بی اعتمادی برعلیه منه؟وقابل برگشت به روزهای خوب وقابل جبران نیست؟


    4.پرداخت حق اشتراک باعث دریافت راهنمایی بیشتر ازچه مشاورانی میشودوچگونه وچه فرقی بادریافت راهنمایی ازهمین طریق فعلی دارد؟می خواهم مشترک بشوم چگونه برایم مناسب است؟

    5. مهم ترین مساله برایم این است که واقعاانسانی رفتارکرده وتصمیم درستی بگیرم ومرحله به مرحله دراین بحران باهمسرم قاطع وانسانی ودرست به نتیجه ی جدایی یابرگشت برسم بدون پشیمانی.
    لطفاکمکم کنیدکه چون انسان خوب دراین بحران برنقاط ضعفم غلبه کرده وآرامش روحی ام تاآخرعمرتحت هراتفاقی بایک تصمیم قاطع وبررسی شده حفظ شود.می خواهم کمکم کنیدروی خودم کارکنم.

    بسیارازهمگی پیشاپیش سپاسگزارم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید sahelneshin تشکرکرده است .

    asemani (دوشنبه 21 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 آذر 94, 20:39
  2. تصمیم به جدایی دارم، شوهرم دست از کاراش بر نمیداره
    توسط maria_smile1 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 آبان 94, 21:46
  3. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 مرداد 93, 16:44
  4. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  5. درست تصمیم گرفتم یا نه؟! (چطور برای آشنایی برای ازدواج اقدام کنم؟)
    توسط immortal6369 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 فروردین 91, 00:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.