به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:52]
    تاریخ عضویت
    1391-7-04
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    689
    سطح
    13
    Points: 689, Level: 13
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 25 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    الهه جان عزيزمتصميم سختي گرفتي ...درست يا غلط رو نمي دونم...اما با توجه به اينكه قبلا بارها از روي احساس تصميم گرفتي....توي 5 سال دوستي با پسري كه نه دوستت داشت و نه قدرت رو مي دونست...اصرار براي ازدواج با كسي كه قدر تلاشها و موفقيت هاي تحصيلي و اجتماعيت رو نميدونس...قدر دوست داشتن و علاقه تو رو نفهميد....الانم مي ترسم تصميمي كه گرفتي از روي احساس باشه...من پيشنهاد مي كنم شما الان بفكر رفتن و جدايي نباش...اول ببين اصلا مي توني دوريش رو تحمل كنياينجور كه من مي بينم شما خودت بهش وابسته اي....از زنگ زدنهاي تو و جواب ندادناي اون...فك كن همين الان جدا شدي...بهش زنگ نزن .... منظورم اينه قبل از جدايي واقعي ببين آيا اصلا مي توني تحمل كني دوريش رو..... يه مدت فاصله بگير .... فك كن واقعا جدا شدي... از فردا صبح فك كن ديگه اون نيست، عين حالت جدايي واقعي...اينو به اين خاطر ميگم كه مي ترسم با عجله جدا بشي و بعدش نتوني وابستگي چند ساله رو فراموش كني....دوست خوبم از نوع انتخاب همسرت معلومه قدر و ارزش خودت رو نمي دوني و از اينكه با وجود كم محلي اون باز به سمتش مي ري مشخصه كه اعتماد بنفست پايينه... جدايي و طلاق كار آسوني نيست... بخصوص وقتي ميگي خانوادت حمايتت نمي كنن و بايد تنهايي باهاش كنار بياي....

  2. 2 کاربر از پست مفید شکوفه* تشکرکرده اند .

    roze sepid (چهارشنبه 16 مرداد 92), فرانک بانو (پنجشنبه 17 مرداد 92)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 96 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-27
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    4,516
    سطح
    42
    Points: 4,516, Level: 42
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    49

    تشکرشده 97 در 48 پست

    Rep Power
    29
    Array
    ای کاش کارشناسا هم نظر میدادن الان واقعا ارزومه که فرشته مهربان یه نظری میداد بهم میگفت چیکار باید میکیردم کاش دوستانی که امکانشو دارن واسه فرشته مهربان پیغام میذاشتن که یه سری هم به تایپیک من میزد

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 آذر 96 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    5,696
    سطح
    48
    Points: 5,696, Level: 48
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    108

    تشکرشده 352 در 163 پست

    Rep Power
    40
    Array
    سلام الهه خانم
    من در جريان احوال گذشتتون نيستم ولي نكات مهم و كاربردي از نظرات دوستان را پيشنهاد ميكنم.
    1 اگر نياز ميبيني كه بايد تغييري در زندگيت بدي بايد راهش را بپيمايي با خيال كردن و حلوا حلوا گفتن دهن شيرين نميشود.
    2- ظاهراً انتخاب اشتباهي كردي و به خودت ارزش و حق انتخاب و اميد به انتخاب لايق خودت را نداري!!!!!!!! خب اين فكرت را بذار كنار تو شايستگي و موقعيت خوبي داري خود را باارزش بدان
    3- مسير منطقي براي ارتباط و زندگي انتخاب كن و مطابق اون عمل كن اگر جواب نداد تمومش كن ---- دختر بودنتو حفظ كن ( اگر اشتباه نكنم نوشته بودي دختري و رابطه جنسي كامل باهاش نداشتي) اولاً ديگرچيزي براش خرج نكن و هرچي كه بعنوان موقت و قرض بهش دادي ازش مطالبه كن منظورم به حساب و كتاب آوردن زندگي است وصول در نهايت را خودت ميدوني دوم - انتظارات منطقي از شوهر مثل هزينه ها و خريدهاي متداول حتي طلاي نامزديو... بايد باشه و هزينه مسافرت يا بيرون گردي بعهده شوهرت و بي منت بايد باشد.
    3- پس از مطرح كردن اينها دوستمون نكته مهمي را گفتن كه فرض كن جدا شدي مدتي فراموشش كن ببين عكس العمل اون چي هست و دوام و صبر و اراده خودت چقدره؟
    4- بعد از شفاف كردن حساب و كتاب زندگي و علاقه و جدايي سر فرصت تصميم نهايي را بگير و نه ظلم كن و نه زيادي از حقت بگذر حقوق قانوني و منطقي و منصفانه خود را مطالبه كن و اگر به تفاهم و همدلي برنگشتيد مسير جدايي و بفكر همراه لايق زندگيت باش.

    5- اين را از كله مباركت بيرون كن كه با روش غلط و حساب نشده و احساسي و غير معقول به نتيجه معقول و باثبات و مستحق و دلخواه برسي و خودت و ديگران را هم اذيت نكن.

    - - - Updated - - -

    هيچوقت عشق را گدايي نكن كه بشدت ازت دور ميشود لكن عشق و علاقتو كتمان نكن و بيان كن بگذار هركي لايقت هست بهت نزديك شود. من نميدانم چه خلائي هست در بعضيها كه به زور خود را ميخواهند به ديگري تحميل كنند؟

  5. کاربر روبرو از پست مفید حسين40 تشکرکرده است .

    فرانک بانو (پنجشنبه 17 مرداد 92)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.