حرف زیادی برای گفتن ندارم ولی
رفتارتون در قبال اون اقا خ خوب و مردانه بود . نمی دونم هدفتون از زدن تاپیک پی بود ایا این بود که حال دوستانی که رفتار شما رو به چالش کشیدن رو بگیرین یا نه

. البته ببخشید مزاح کردم. قصد ازار شما رو نداشتم اما با اون اتفاقاتی که افتاد چقدر خوب شد که مشاوره رو ادامه م یدین
خوشحالم به تفاوتهاتون پی بردین. شاید احساستون راجع به خانمتون تغییر نکنه اما لااقل اگه این بار بخاین به جدایی فکر کنین هم تصمیمتون عاقلانه خاهد بود هم عوارضش برای اون خانم کمتر خاهد بود.
من متوجه نشدم الان مشکلتون ادعاهای این اقاست یا نه رفتار دور از منطق خانمتون؟
اگه حرفهای این اقا براتون خ گرون تمام شده بالاخره باید حقیقت مشخص شه که در صورت تهمت این اقا عواقب کارش رو ببینه اگه نه واقعا بوده خب تکلیف شما راحت تر مشخص میشه
نطر خودت چیه؟ خودت می خای چه کار کنی؟ ولی نیما جان عجب دوران پر تلاطم و پر از هیجانی داریهااااا!!!
در مورد مشاوره هم ( من در جریان تاپیکهای قبلتون بودم)
در مورد سوالهام لطفا ذهن خانی نکنین من هیچ منظوری ندارم دوست من
- - - Updated - - -
علاقه مندی ها (Bookmarks)