سلام دوستان.
من پسرم و 21 سال دارم. حدودا هشت نه ماهی میشه به زندگی بی علاقه شدم.انگیزه ای برای زندگی ندارم.هیچ دلیلی هم برای این حالت ندارم .ناگهانی اینطوری شدم.اعتقادات مذهبیم به شدت متزلزل شده . تقریبا به پوچی رسیدم.دلیلی برای زندگی کردن نمیبینم.دلیلی هم برای لذت بردن از زندگی نمیبینم.یعنی نه دوس ندارم نه بدم میاد. یه حالت خنثی هست .کسی میتونه کمکم کنه ؟
مرسی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)