سلام خدمت دوستان.من 23_24 سال دارم.لیسانس دارم و دارم واسه ارشد آماده میشم.چون همیشه تنها و مستقل وبودم کار نمای ساختمان هم انجام میدم.یعنی الان کارگرم دیگه!
درسخونم.کارشناسی رو تو یکی از دانشگاههای دولتی خوندم.تازگیا دارم کار نمای ساختمان انجام میدم.ورزشکارم و هیکل متوسطی دارم.
تازگیا میخوام ازدواج کنم.از دوستان کمک میخواستم مبنی بر اینکه چگونه ظاهرم رو مناسب کنم نا همسر آیندم خوشش بیاد.راستش نامزد ندارم ولی ظاهرم کمی برام بی اهمیته واسه همین باعث میشم اکثر خانم ها یا اینکه شرایط ایده بدی ندارم اصلا بهم توجه نکنن.خلاصه بگم چجوری جنتلمن باشم.
خواهشا همه مخصوصا خانمها کمک کنند.از چجور لباس پوشیدن خوششون میاد.از قبل از همتون متشکرم








علاقه مندی ها (Bookmarks)