به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 45

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 تیر 92 [ 23:04]
    تاریخ عضویت
    1392-4-01
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    106
    سطح
    2
    Points: 106, Level: 2
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مشکل من چیه که با وجود نجابت خواستگار ندارم ؟ ملاک آقایون چیه؟

    سلام. من دختری 22ساله و همین ترم کارشناسی رو تموم کردم و قراره به زودی کارمند بانک بشم.ساکن تهران و خانواده تحصیلکرده و نسبتا مذهبی دارم(چادری نیستم اما واجبات دینم رو رعایت می کنم) با وضعیت مالی خوب و قیافه معمولی نسبتا خوب. من تا حالا شخصیتم اجازه نداده که بخواهم با پسری دوست باشم و درعین اینکه در خانه و جمع دوستام خیلی شوخ هستم ولی همیشه جلوی یک پسر متانتم را حفظ کردم. اما گفتم یه کم خودمو خالی کنم. از دردام بگم. از تنهاییم بگم. خیلی دلم گرفته.دیگه واقعا خسته شدم.دیدم که اکثر پسر ها میگن: دوست داریم همسرمون نجیب باشه، خانوم باشه، خوش اخلاق باشه! اما من نه آرایش غلیظ میکنم، نه خانواده بدی دارم، خوش اخلاقم، مهربونم، همیشه نجابت خودم رو حفظ کردم اما تا به حال یه خواستگار جدی هم نداشتم. دارم دیوونه میشم. وقتی دوستام از خواستگارای دکتر مهندسشون تعریف می کنند داغون میشم. نمیدونم چرا انقد بدبختم. الان مدتیه که با خدا لج کردم. اون منو دوست نداره. چرا صدامو نمیشنوه؟ مگه من چه گناهی کردم؟ تو رو خدا نگید باید خودت یه کاری کنی، مجالس زنانه و اینا و ... . من همیشه در جمع هستم. همیشه ظاهرم مرتب و تر و تمیزه، همیشه خوش برخوردم. اما من دیگه از زندگیم هیچ لذتی نمیبرم. من واقعا نیاز به همسر دارم. الان مدتیه که برای برادرم رفتیم خواستگاری، خانواده دخترخانومه چندین بار گفتن که دختر ما خواستگار زیاد داشته، با اینکه از من 2 سال کوچکتره.اما من خودم خیلی خجالت میکشم از اینکه هیچکس انتخابم نمیکنه.نه اینکه خانوادم بد باشن، اونا اصلا به روی خودشون نمیارن.همش روزمرگیه. من دختری هستم که از سن کوچیکی نماز میخوندم. حجابم هم تقریبا کامله. چادری نیستم اما مانتوم موردی نداره. مگه من چی از زندگی میخوام؟ اصلا مادیات برام مهم نیست. همین که محتاج کسی نباشیم برام کافیه. همین که حلال رو حروم نکنه کافیه، همین که اهل دود و دم نباشه کافیه. توقع زیادیه؟ واسم خیلی جالبه که فامیل دورمون دخترش جلو بابای من و همکارای باباش که نامحرمن با تاپ و شلوار میاد و در سن 16 سالگی ازدواج کرد.با یک آدم خوب. ملاک پسرها اینه؟ عدالت خدا اینه؟ دلم خیلی گرفته. همین الان دارم مثل ابر بهار اشک میریزم.
    دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم...
    ویرایش توسط roya22 : پنجشنبه 27 تیر 92 در ساعت 02:05

  2. 4 کاربر از پست مفید roya22 تشکرکرده اند .

    dokhtare kordestan (دوشنبه 31 تیر 92), mohammad6599 (دوشنبه 31 تیر 92), nikafarid (جمعه 28 تیر 92), دختری تنها (پنجشنبه 27 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مامانم از ظاهر خواستگارم خوشش نیومده!!
    توسط توت فرنگی در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 خرداد 95, 15:14
  2. شیوه پاسخ به خواستگاری
    توسط جاودان در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 مرداد 90, 18:08
  3. پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 بهمن 87, 19:06
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 27 دی 87, 16:59
  5. شکستن قول-شاید آقایون بهتر بتونن راهنمائیم کنن
    توسط separ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 23 شهریور 87, 12:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.