به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    دختر خانم چه خصوصیاتی دارند که شما ایشون رو انتخاب کردید؟ آیا آشناییتون سنتی بوده ؟ در مورد حق کار و تحصیل به نظرم در دنیای امروز مثل حق سواد و بهداشت در 100سال پیش می مونه. یعنی یک حق طبیعی هست. اما اول بگید که در حال حاضر سطح تحصیلات هر کدوم از شما چیست و آیا شما هم قصد ادامه تحصیل داری؟ اگر بله هر کدامتان تا چه مقطعی قصد دارید ادامه تحصیل بدهید؟ آیا شما در مورد کار ایشون صحبت کردید؟ یعنی ایشون الان شاغلند؟ اگر شاغلند آیا شما با شغل ایشون مشکلی دارید؟ آیا ایشون در مورد اینکه حقوقشون رو چطور می خواهند خرج کنند با شما صحبت کردند؟
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
    ویرایش توسط deljoo_deltang : چهارشنبه 26 تیر 92 در ساعت 23:51

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array
    نظرتون چیه ؟
    به نظرت یعنی باید قبول کنی ؟
    چی فکر کردن راجع به شما و دخترشون که اینجور نظر دادن ؟
    مهریه و طلاق
    مردم خیلی رو دارن به خدا

  3. 3 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    shervin (جمعه 28 تیر 92), بی وفا (پنجشنبه 27 تیر 92), شیدا. (جمعه 28 تیر 92)

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 اسفند 92 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1392-3-03
    محل سکونت
    زیرطاق کبود
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    1,316
    سطح
    20
    Points: 1,316, Level: 20
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    104

    تشکرشده 162 در 83 پست

    Rep Power
    36
    Array
    میپرسیدی مگه نمیگن شریک زندگی وزندگی مشترک پس من این وسط چیکارهستم؟

  5. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اسفند 93 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1392-4-03
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,917
    سطح
    26
    Points: 1,917, Level: 26
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    106

    تشکرشده 219 در 87 پست

    Rep Power
    25
    Array
    خیلی خیلی ممنونم از همه دوستان
    برام جالبه که حتی خانم ها هم به این شرایط اعتراض دارن .
    شاید باورتون نشه اما آخرین جلسه خواستگاری من تمامه این حق ها رو به دختر خانم دادم بعلاوه 114 سکه اما بازم گفتن نه
    تمامه توجیهشون هم اینه که داماد اولولشون دقیقا با همین شرایط بوده
    من و این خانم هم کلاس هستیم یونی و سال سوم کارشناسی ، میگن ما هیچی نمیخوایم و هیچ انتظاری نداریم ولی شرایط همینه .
    کلی حرف زدم که به خدا این شرایط یه طرفست ، حتی چند تا محضر ازدواج رفتم و سوال کردم وبهم خندیدن و گفتن اصلا منطقی نیست
    حتی به این خانوم پیشنهاد دادم همراه هم بریم چندتا محضر با هم دیگه و از نزدیک سوال کنیم که این شرایط منطقی هست یا نه

    واسه همین باز گفتم بیام اینجا هم سوال کنم که الان من دارم سخت میگیرم یا اونا چون خیلی وقت ها شده این خانم گفته تو این شرایط و قبول کن من پشتت هستم و ما همو دوست داریم و هیچ مشکلی پیش نمیاد
    حالا یه جوری شدم که اصلا چی درسته و چی غلط
    خانوادم میگن این جای اولیه که رفتی خواستگاری بیا چندجا دیگه بریم و خودت قضاوت کن که دیگران چه شرایطی دارن و چطور برخورد میکنن

    لعنتی عاشق شدن قبل از خواستگاری رفتن خیلی عواقب داره اینم یکیش

    - - - Updated - - -

    deljoo_deltang

    ببین دوست عزیز ، من هم اصلا با این حق و حقوقات مشکلی ندارم ، من مرد سالار و دیکتاتور که نیستم ، من میگم آقا یا سنتی و ایرانی ازدواج کنیم یا اگه میگیم اینجوری حقوق زن نادیده گرفته شده مدله خارجی ازدواج کنیم و من به این خانواده گفتم که هر دو مدلشو پا هستم اما اینا هردو تا رو با هم مخلوط کردن و هر دو رو با هم میخوان

    من حاضرم حق طلاق و تحصیل و کار و سکونت و تقسیم اموال رو بدم ولی دیگه با دادن این ها دیگه مهریه معنا نداره آخه
    ولی میگن نه همشم تقصیر داماده اولشون هست که من نمیدونم رو چه حسابی با این شرایط ازدواج کرده

    دیگه موندم توش به خدا

    - - - Updated - - -

    omid65

    نه دوست من ، 12 مورد که طبق قانون جزو شروط ضمن عقد هست و اگر یکی از این 12 مورد وجود داشته باشه زن میتونه یک جانبه طلاق بگیره .
    اما حق طلاق متفاوته ، یعنی پسر به همراه دختر بعد از عقد میرن دفتر اسناد رسمی و پسر یه وکالت به دختر میده که هر زمان که بخواد بدون نیاز به حضور پسر طلاق بگیره و نکته ی ظریفش اینجاست که زن هم انگار میتونه بره از مرد طلاق بگیره و هم مهریه بگیره !
    دیگه تو این مدت این قدر راجع به این مسائل تحقیق کردم که وارد شدم

  6. کاربر روبرو از پست مفید sobhan13 تشکرکرده است .

    omid65 (پنجشنبه 27 تیر 92)

  7. #15
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسي سبحان .من باشم حق طلاق و حق سكونت رو قبول نمي كردم . مهريه هم خيلي بالاست .

  8. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 اسفند 92 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1392-3-03
    محل سکونت
    زیرطاق کبود
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    1,316
    سطح
    20
    Points: 1,316, Level: 20
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    104

    تشکرشده 162 در 83 پست

    Rep Power
    36
    Array
    مهریه هرچقدرکه بالاباشه دادگاه دیگه بیشتراز114تانمیده بزاراوناخودشون روبکشن مشلابگن2000تا داداگاه دیگه بیشتراز114تارونمیده والله من که کم نوشتم پدرشوهرم اعتراض کردکه چرا کم می نویسی اما ازاونی که میگه حق طلاق روبه من بده بترس بشین یه روزجلسه های دادگاه طلاق رونگاه کن ببین همین زنان چندوقت بعدمهریه اشون روبه اجراگذاشتن وطلاق گرفتن اون مردروبدبخت بیچاره کردن البته اون مرداحقشونه چون بی فکرمیرن جلووخودشون دارن می بینن که این شرایط عاقلانه نیست وفقط قول دوست دارم خانم رومی خورن خوب اگه واقعا مردرودوست داره مهریه اش روآب بزاره نه یه عالمه سکه

  9. کاربر روبرو از پست مفید نگاه تشکرکرده است .

    داود.ت (جمعه 28 تیر 92)

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 اسفند 97 [ 07:26]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    4,969
    سطح
    45
    Points: 4,969, Level: 45
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    149

    تشکرشده 40 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظرمن عوض اینکه وقتتون روصرف فکرکردن راجع به مهریه وحق طلاق بکنیدبااون خانم چندجلسه پیش مشاوروروانپزشک بریدوبخواهیدازهرلحاظشمارو بررسی کنن مبادااختلال شخصیتی داشته باشه این توصیه منوجدی بگیریدفکرنکنیدقیافه طرف دادمیزنه مشککل داره من بعددوسال تحمل کردن فهمیدم همسرم مشکل داره وبامشاوره درست میشد ولی دیگه دیرشده ودارم طلاق میگیرم.
    شماهم دنبال پیداکردن شناخت واقعی باش .

  11. کاربر روبرو از پست مفید sahelneshin تشکرکرده است .

    shervin (جمعه 28 تیر 92)

  12. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مرداد 92 [ 17:16]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    43
    سطح
    1
    Points: 43, Level: 1
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    2

    تشکرشده 13 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ماشالله شما دارین ازدواج میکنین یا معامله؟! هم شما هم خانواده ی اون دختر. چقدر تنزل کرده سطح اخلاق و ازدواج. این چه ازدواجیه آخه؟ ازدواجه یا قرارداد ترکمانچای؟!؟!؟!

  13. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقا تو یه چند قدمی از من جلوترییی! از من خونه و ماشین هم می خواننن !!! :))
    البته فعلا کار به بحث در این موارد نکشیده ببنیم بعدا چی می شه!


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خواهر شوهرم برام حد و مرز تعیین میکنه
    توسط نشاط زندگی در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 اردیبهشت 96, 11:11
  2. سرنوشت از قبل تعیین شده؟
    توسط saminnaz2 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 شهریور 95, 08:45
  3. نیاز به مشورت در رابطه با مهریه تعیین شده
    توسط flush در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 خرداد 94, 10:43
  4. تعیین کننده ترین عامل در مقدرات بشر
    توسط hamed-kr در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 مرداد 93, 23:40
  5. آزمون تعیین طول عمر
    توسط Niloo55 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 بهمن 87, 17:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.