دختر خانم چه خصوصیاتی دارند که شما ایشون رو انتخاب کردید؟ آیا آشناییتون سنتی بوده ؟ در مورد حق کار و تحصیل به نظرم در دنیای امروز مثل حق سواد و بهداشت در 100سال پیش می مونه. یعنی یک حق طبیعی هست. اما اول بگید که در حال حاضر سطح تحصیلات هر کدوم از شما چیست و آیا شما هم قصد ادامه تحصیل داری؟ اگر بله هر کدامتان تا چه مقطعی قصد دارید ادامه تحصیل بدهید؟ آیا شما در مورد کار ایشون صحبت کردید؟ یعنی ایشون الان شاغلند؟ اگر شاغلند آیا شما با شغل ایشون مشکلی دارید؟ آیا ایشون در مورد اینکه حقوقشون رو چطور می خواهند خرج کنند با شما صحبت کردند؟
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
ویرایش توسط deljoo_deltang : چهارشنبه 26 تیر 92 در ساعت 23:51
علاقه مندی ها (Bookmarks)