سلام بی نهایت!!
بیا و عزیز من شو ، که راحت و بدون ریا بگویمت؛
سلام بی نهایت عزیز و دوست داشتنی ام.
کوله بارت را سبک کن، فقط و فقط به نور نگاه کن، خود راهنما است.
چرا چشمهایت بسته است، نور تو را صدا می زند.
پیچک گل وحشی تو را اسیر خود کرده است.
من هم با تو موافقم گلی زیبا و فریبنده است.
اما خود را در آینه دیده ای؟
پیچک روز به روز تو را محبوس تر می کند.
دل از این گل زیبا بر کن، و سفر به سمت نور آغاز کن.
بی نهایت خودت را دوست داشته باش.
آن زمان که ابلیس از بهشت رانده شد خداوند روی تو شرط بست.







پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)