خدارو شکر بلااخره یکی جوابمو داد..ممنونم
میدونم کارم درست نبوده واین وسط هردومون خیلی مقصریم ولی چیزیخ که شده الان مشکل اونرفتارا نیس اینه که اولا خونوادم میگن نه..بعدشم همسرم خیلی زود برخلاف قول هایی که داده توهین میکنه و اصلا کم نمیاره...خواهرش ازمنو نامزدم بزرگتره نمیدونم چند سالشه ولی 2تا بچه داره که بچه اولش11سالشه....خواهرش ظاهرا ادم خوبیه اخه سرش تو قرانه و کلاسای تفسیر قران میره...بلااخره ازما خیلی بیشتر با خدا سروکار داره اینارو میگم تا بدونیین انتظار نداشتم ازش که به داداشش علیه من حتی جزیی بها بده...من که قسم میخورم این ایام عقدمون هیچ بی احترامی حتی سرسوزنی بهشون نکردم برعکس همسرم.
میدونی همسرم و حتی ابجیش میگه زن حق نداره به شوهرش غیر چشم چیزی بگه یعنی زن همیشه باید مطیع باشه میگه این حرف قرانه؟؟؟؟؟؟؟؟
وای تورو خدا بگین چیکار کنم؟؟
هنوز همسرم بهم نه زنگ نه اسمس نداده تازه خواهرشم الان پیششه






علاقه مندی ها (Bookmarks)