به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

موضوع: خیانت شوهر

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 اسفند 97 [ 12:43]
    تاریخ عضویت
    1392-4-04
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    5,844
    سطح
    49
    Points: 5,844, Level: 49
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    81

    تشکرشده 56 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خواهشا کمکم کنید
    کسی مشاور در این رابطه سراغ داره که بتونه کمکم کنه
    لازمه بگم شوهرم اصلا زیر بار اشتباهش نمیره
    و تازه میگه به شرطی باهات زندگی میکنم که تو چند تا قول بدی که یکیش اینه که به گوشی من دست نزنی
    خیلی سخته دیگه تحمل این شرایط

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 09:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-06
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,812
    سطح
    25
    Points: 1,812, Level: 25
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 353 در 123 پست

    Rep Power
    29
    Array
    سلام دوست عزيز حالا شما اسم تاپيكتون رو گذاشين خيانت شوهر نمي دونم تا چه قدر مطمئن هستيد كه ايشون به شما خيانت مي كنند. خدارو شكر اين خانم تا جايي كه من از حرفاتون فهميدن يه شهر ديگه زندگي مي كنند پس نمي تونه اگه رابطه اي هم باشه( به فرض) فراتر بره. ولي احساس مي كنم شمام مشغله كاريتون زياده و همچنين درستون هم تموم نشده و دفاع داريد. پس اول بايد برا همسرتون وقت بزاريد. خانمهاي شاغل مشكلشون اينه كه واسه همسرهاشون وقت نمي زارن. من خودم با چك كردن گوشي همسر اصلا موافق نيستم چون اگه چيزي هم نباشه شما زمينه سازي مي كنيد و افكار منفي باعث ميشه كه همه چيزو بزرگ كنيد و دستي دستي يه مشكل بزرگ ايجاد كنيد. مهمترين بنا در زندگي اعتماد متقابل به يكديگره. شما اگه ايشون از اين خانم كمك براي تقويت زبانشون مي خوان مي تونيد بگيد من خودم كمك مي كنم و يه وقت تعيين كنيد كه هر دو وقت آزاد داريد و با هم كار كنيد به جاي اينكه بهشون گير بديد بيشتر براشون وقت بزاريد تا ايشون هم اين نياز رو نداشته باشند تا با افراد ديگه در ارتباط باشند. گفتيد رفيق بازند كه من خودم اصلا دوست ندارم همسر آيندم رفيق باز باشه باهاشون صحبت كنيد بگيد من دوست دارم وقتي من هستم دوستانتون با همسراشون بيان تا من هم بيشتر آشنا شم و باهام باشيم. ولي هيچ وقت عجولانه تصميم نگيريد عواقب بعد از طلاق رو در نظر بگيريد پس بهتر تلاشتون و براي بهبود زندگيتون بكنيد نه متلاشي كردن اون. خودتون همسرتون رو از محبت سيراب كنيد تا ايشون اصلا به شخص سومي فكر نكنند.

  3. کاربر روبرو از پست مفید deniz90 تشکرکرده است .

    maryamhasani (شنبه 08 تیر 92)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 اسفند 97 [ 12:43]
    تاریخ عضویت
    1392-4-04
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    5,844
    سطح
    49
    Points: 5,844, Level: 49
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    81

    تشکرشده 56 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من درسته شاغلم و درس میخونم اما هیچوقت جلو ایشون درس نخوندم
    ایشون خودشون شبا دیر میاد خونه میگه کارام زیاده حدود 9 شب
    بعد از اون ساعت هم من حتی 1 دقیقه سراغ درس نمیرم
    در حالیکه ایشون از محل کار با این خانم تماس میگیرن و صحبت میکنن
    در مورد دوستاش بارها باهاش صحبت کردم، حتی پدرمادر خودم و پدرمادر خودشون
    ولی میگه خونه خودمه میارم، به کسی ربط نداره
    جالبترش اینه مادرشون هم میگن چی میشه مگه بیاره دوستاشو
    اینم بگم من اصلا از مادر ایشون دل خوشی ندارم
    مدام با طعنه و کنایه حرفهاشون رو میزنن، پدرشون فوق العاده عصبی هستن و بارها شده حتی در حضور خانوادم سر من داد کشیدن و گفتن تو بیخود میکنی
    مسئله اینه که ایشون خودشون رو مبرا از هر اشتباهی میدونن و فکر میکنن کاراشون کاملا درسته
    من دوست دارم زندگی حفظ کنم ولی واقعا نمیتونم هیچی رو فراموش کنم، به یاد گذشته میفتم میبینم اشتباهه ادامه دادن زندگی. یعنی عقلانی به این نتیجه رسیدم که جدا بشم اما احساسی نه چون از تنهایی بعدش خیلی میترسم

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 مهر 92 [ 20:39]
    تاریخ عضویت
    1391-12-19
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    410
    سطح
    8
    Points: 410, Level: 8
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم اینهایی که میگم تجربه شخصیم بهشون فکر کن
    الان همسرت کنار کی زندگی میکنه؟ اگه پیشت نباشه ارام تری؟
    اگه ساعت 9 شبش خدای ناکرده بشه 2 نصف شب بهتره؟
    اگه تماساش و پیامکشاش تبدیل بشه به مسافرت چند روزه یا ملاقات حضوری .... تصورشم برات کشنده میشه نه؟


    دوست خوبم میدونم حس میکنی لیاقت بهترینها را داری ولی اگه قدر چیزی را که داری ندونی از کجا معلوم بهتر از این بدستت برسه؟


    پیامبر میفرمایند: ایمان دو نیم است یکی شکر یکی صبر

    برای چیزی که داری شاکر باش و بر چیزی که نداری صبر کن



  6. کاربر روبرو از پست مفید reihan22 تشکرکرده است .

    maryamhasani (شنبه 08 تیر 92)

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 تیر 93 [ 21:39]
    تاریخ عضویت
    1392-3-02
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    872
    سطح
    15
    Points: 872, Level: 15
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 75 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من پیشنهاد میکنم سی دی های خانواده موفق دکتر فرهنگ رو تهیه کنید و گوش کنید..من خیلی ایشون رو قبول دارم..در موردی این مساله به تفضیل صحبت کردن..اینکه وقتی مورد مشکوکی میبینید اول سعی کنید به شکتون دامن نزنید و دنبال ماجرا رو نگیرید..عین جملاتی که میگن..انشالا طوری نشده..انشالا خبری نیست..وااما اگه مشخص شد که همچین ماجرائی بوده کاری نکنید که بخواید بطور کامل مطمئن شید .. تو این شرایطم میگن..همسر باید 1000 بار عاشقتر..1000 بار رمانتیک تر..با شوهرش برخوردد کنه که اصلا شوهره بگه زن خودم که خیلی بهتره اشتباه کردم! بعدم میگن درسته مرد کار اشتباهی کرده..گناه کبیره کرده..اما زن اون آدم باید اون آقا رو از منجلاب بیرون بکشه...ناراحت نشید..بخدا قصدم کمکه..اما اگر روزی دیدین همسرتون بی توجهه..خیانت میکنه..یا هر چیزی که باب میلتون نیست..اول انگشت اشاره ی تقصیر رو بگیرید سمت خودتون.. از همه این ماجرا ها بگذریم..شما که نمیخوای اگه خدای ناکرده خطائی هم از شوهرت سر زده زندگیتو دو دستی تقدیم دیگران کنی که..میخوای؟پس سعی کن با توجه زیاد به شوهرت دیگران رو از زندگیت بیرون کنی..یه زن که تو یه شهر کوچیک زندگی میکنه و هیچ صنمی با شوهرت نداره از شما که تحصیل کرده ای و همسر اون آقائی و اینقد خاطرتو میخواد میتونه پیشی بگیره؟تمام سعیتو بکن که شوهرتو مال خودت نگه داری

    - - - Updated - - -

    من پیشنهاد میکنم سی دی های خانواده موفق دکتر فرهنگ رو تهیه کنید و گوش کنید..من خیلی ایشون رو قبول دارم..در موردی این مساله به تفضیل صحبت کردن..اینکه وقتی مورد مشکوکی میبینید اول سعی کنید به شکتون دامن نزنید و دنبال ماجرا رو نگیرید..عین جملاتی که میگن..انشالا طوری نشده..انشالا خبری نیست..وااما اگه مشخص شد که همچین ماجرائی بوده کاری نکنید که بخواید بطور کامل مطمئن شید .. تو این شرایطم میگن..همسر باید 1000 بار عاشقتر..1000 بار رمانتیک تر..با شوهرش برخوردد کنه که اصلا شوهره بگه زن خودم که خیلی بهتره اشتباه کردم! بعدم میگن درسته مرد کار اشتباهی کرده..گناه کبیره کرده..اما زن اون آدم باید اون آقا رو از منجلاب بیرون بکشه...ناراحت نشید..بخدا قصدم کمکه..اما اگر روزی دیدین همسرتون بی توجهه..خیانت میکنه..یا هر چیزی که باب میلتون نیست..اول انگشت اشاره ی تقصیر رو بگیرید سمت خودتون.. از همه این ماجرا ها بگذریم..شما که نمیخوای اگه خدای ناکرده خطائی هم از شوهرت سر زده زندگیتو دو دستی تقدیم دیگران کنی که..میخوای؟پس سعی کن با توجه زیاد به شوهرت دیگران رو از زندگیت بیرون کنی..یه زن که تو یه شهر کوچیک زندگی میکنه و هیچ صنمی با شوهرت نداره از شما که تحصیل کرده ای و همسر اون آقائی و اینقد خاطرتو میخواد میتونه پیشی بگیره؟تمام سعیتو بکن که شوهرتو مال خودت نگه داری

  8. 3 کاربر از پست مفید dokhtare_asemoon تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 09 تیر 92), maryamhasani (شنبه 08 تیر 92), tamanaye man (پنجشنبه 06 تیر 92)

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 اسفند 97 [ 12:43]
    تاریخ عضویت
    1392-4-04
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    5,844
    سطح
    49
    Points: 5,844, Level: 49
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    81

    تشکرشده 56 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان ممنونم از راهنماییهاتون
    باور کنید همه این حرفها رو خوب میدونم اما همیشه دوست داشتم زنونگی کنم، دوست داشتم ایشون ناز منو بکشه، بارها بهش گفتم نیاز دارم به محبتتو ایشون نظرش اینه که من پرتوقع هستم و
    اما خیلی برام سخته با غرور شکستم دوباره بخوام برم سراغش و ایشون منو طرد کنه
    خیلی سخته که ایشون اشتباه کنه و اشتباهشو قبول نکنه و من بخوام اینقدر زجر بکشم
    امیدوارم هیچ زنی چنین روزی رو نبینه که "احساس سوختن به تماشا نمیشود"
    احساس میکنم جای زخمی که رو قلبم گذاشته هیچوقت از بین نخواهد

  10. #17
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    عزیزم،
    اختلاف سنیت با همسرت زیاده،
    همسرت توی سن بالا ازدواج کرده،
    تا 35 سالگی چیکار می کرده؟
    الان هم که هفته ای یک شب می ذاریش و می ری.

    همسر شما به زندگی مجردی، دوستی با دخترها و ... عادت داره.
    دوران مجردی که طولانی می شه در بیشتر مواقع یا علتش علافمندی به روابط بدون تعهد است
    یا این که بخاطر شرایط اینگونه روابط شکل می گیرند و عادت می شن.

    باید اون برنامه خونه نبودنت را به شکلی کنسل کنی.
    و باید برنامه و وقت بیشتری برای عادت دادن همسرت به زندگی متاهلی و تعهد به زندگیش کنی.

    همسر شما به خاطر تجرد طولانی هنوز متوجه شرایط تاهلش نیست!

  11. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    fahimeh.a (سه شنبه 18 خرداد 95), maryamhasani (شنبه 08 تیر 92), mehdihn (جمعه 07 تیر 92), ساحل75 (پنجشنبه 06 تیر 92)

  12. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 اسفند 97 [ 12:43]
    تاریخ عضویت
    1392-4-04
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    5,844
    سطح
    49
    Points: 5,844, Level: 49
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    81

    تشکرشده 56 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان از راهنمایی همتون ممنونم
    من با همسرم صحبت کردم و اایشون بالاخره قبول کرد اشتباه کرده و قول داد تکرار نمیشه
    اما ایا میشه به این حرف مطمین بود؟
    ایشون حتی میگه که از نظر عاطفه 95 درصد تامین بوده
    راهکارهایی که به نظرتون میرسه که مشکل حل بشه چیه؟
    به نظر شما چرا دلایل کار ایشون چی هست که من جلوشو بگیرم
    همسرم اهل نماز و روزه هست و مدام افرادی را که به همسرشون خیانت میکنن رو نکوهش میکنه
    واقعا نمیدونم چرا اینکارو کرده؟
    هر شب کابوس میبینم که با یک نفر دیگست و اصلا پیامکهاش از ذهنم بیرون نمیره
    راهکار بهبود زندگی ما چی هست به نظرتون
    صحبتهای اقای فرهنگ رو گوش دادم، به نظرم خیلی خوب بود
    قرار شده بریم پیش مشاور
    دوستان اگه مشاور خوبی سراغ دارن بهم معرفی کنن


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.