سلام به همه دوستای خوبم
یکساله که ازدواج کردم تو این یکسال دعوایی نبوده که نکرده باشیم و یا حرفی نبوده که به خودمون یا خونواده هامون نزده باشیم به شدت حرمت ها بینمون شکسته شده .البته ازدواجمون با مشکلات فراوانی بود .آقا بیکار بود بی پول بود نه عروسی گرفتیم نه حتی یک ریال خرج کردیم .راستش من از اول چون دلم براش می سوخت هیچ توقعی ازش نداشتم و خیلی هم کمکش کردم از نظر مالی اما هرکاری که من کردم ایشون رو پر توقع تر کرد الان اصلا ارتباط خوبی با هم نداریم دو تامون زندگی دومی است که شروع کردیم من یک عقد ناموفق داشتم و او یک ازدواج ناموفق که به یکسال هم نکشید . مثل بچه ها با هم لج می کنیم اینقدر با هم دعوا کردیم که الان ترجیح می دیم روزها سر کوچکترین بهانه ای که پیش میاد با هم قهر کنیم . اون شبا دیر میاد که لج من رو در بیاره من هم دست به هیچ کاری در منزل نمی زنم و می زارم گند از سر و روی خونه بالا بره مدتها کارمون همینه یه روز آشتی و یک هفته قهر .البته من خودم از این اوضاع ناراضی نیستم ترجیح می دم اسمش روم باشه اما کاری به کار هم نداشته باشیم نمی دونم این وضع قابل اصلاح هست یا نه تا کی می شه ادامه داد .چون اصلا موقعیت طلاق رو ندارم خانواده ام این اجازه رو بی هیچ عنوان بم نمی دن منم نمی خوام ناراحتشون کنم کلافه ام و سردرگم کمکم کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)