به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 خرداد 92 [ 22:43]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    51
    سطح
    1
    Points: 51, Level: 1
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تو همه عمرم یه مرد بهم پیشنهاد نداده چه برسه به خواستگاری

    بچه ها سلام.من تازه عضو این سایت شدو واسه همین احتمالش هست مشکلمو جای درستی مطرح نکرده باشم ولی خواهش میکنم هرکی میخونه لطفا کمکم کنه
    :(
    دختری 26 ساله هستم و دارای مدرک فوق لیسانس.از یک خانواده ی محترم و فرهنگی هستم.از لحاظ ظاهری همه به من میگن خوشکل و ناز با اینکه قد بلندی ندارم و رفتارم طوریه که آقایون همکلاسیم با ادب و احترام باهام برخورد میکنند.دختری هستم پایبند به اخلاقیات به طوریکه نمیتونم به چشم هیچ مردی نگاه کنم و اگرم متوجه نگاه مردی شوم روموم برمیگردونموازش دور میشم با این حال شاید باورتون نشه که تو زندگیم هیچ مردی بهم پیشنهاد نداده چه برسه به خواستگاری.نگران آیندم هستم میترسم بقیه ی عمرمم تو تنهایی هدر بره.دخترای دیگه هم مجردن ولی آخه مگه میشه یه دختر تو زندگیش حتی یه پیشنها الکی هم نداشته باشه؟دلم واسه خودم میسوزه نمیدونم چیکار کنم؟وقتی میبینم که دخترای دیگه حتی اونایی که معلول هستن خواستگار دارن به گریه میوفتم.تو زندگیم خیلی سختی کشیدم به امید اینکه منم یه روز طعم خوشبختیرو میکشم تحمل کردم ولی انگار خدا اصلا نو نمیبینه.بخدانمیدونم با چه رویی به خانوادم بگم که خواشتگار ندارم
    :(
    احساس سرباری میکنم.از خدا دور شدم چند وقتیه نماز نمیخونم.خواهش میکنم راهنماییم کنید.کودکیم از بین رفت نمیخوام آیندمم تباه شه.باور کنید اصلا نمیدونم عشق چیه پسر چیه؟مگه میشه تو 25 سال کسی پیدانشه که منو بخواد؟ازهمه ی دنیا زشتترم؟یا بدم؟نا گفته نماند همه به هم میگن تو ظاهر خیلی مقرورم ولی بسیار مهربون.کمکم کنینداز خدا ناامید شدم ازش دور شدم دیگه حتی دعا هم نمیکنم.

  2. 2 کاربر از پست مفید artin66 تشکرکرده اند .

    asemani (یکشنبه 26 خرداد 92), جوانه؟؟؟ (یکشنبه 26 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 مهر 95, 22:30
  2. کمک فوری. همسرم پیام داده که برگرده. تو رو خدا کمک
    توسط tanhaye93 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 تیر 95, 16:29
  3. تو گوشی خواستگارم پیامهای ناجور دیدم
    توسط یزدانی در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 تیر 93, 01:11
  4. چرا مردها تو پیشنهاد دادن اینقدر دچار مشکل هستند؟
    توسط simai در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آذر 92, 14:54
  5. آیا تو هم مانند پیامبر (ص)تطهیر می کنی ؟
    توسط setareh در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 16 دی 90, 23:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.