به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 تیر 92 [ 17:22]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    263
    سطح
    5
    Points: 263, Level: 5
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام بچه ها .
    از همتون ممنونم . حس میکنم الآن که با شما درد و دل کردم ، حالم خیلی بهتره . تشکر فراوان .

  2. 2 کاربر از پست مفید Miss.Mahya تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 28 خرداد 92), reihane_b (سه شنبه 28 خرداد 92)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 آذر 96 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    5,696
    سطح
    48
    Points: 5,696, Level: 48
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    108

    تشکرشده 352 در 163 پست

    Rep Power
    40
    Array
    [مهيا خانم سلام
    اين را بايدقبول كنيم و بفهميم كه هر تك تك ما اندازه خودمونيم با دهها يا صدها رفتار متفاوت خوب، بد، مسخره ، شاد، غمگين، ساكت، پرشور و... كه هر لحظه يكيش بروز ميكنه و قرار نيست كسي بهمون جايزه بده يا نمره بده كه بايد مواظب رفتارمون بشيم عزيز من انسانها همه همينجورين . و مطلقاً دو انسان مثل هم نبايد باشن و نبايد هيچكسي خودش را و ديگران را با ديگري مقايسه كند همانقدر كه كم حرف بودن يكي امتياز هست پر حرفي ديگري هم امتياز است و برعكسش هم همينه خصلتي از ديد تعدادي و در موقعيتي خب و متقابلاً غير خوب است .
    تو اصلاً نبايد به رفتاري كه كردي بهش برگردي و ارزيابي كني چون بهترين حالت ممكنه را در همون موقع انتخاب كردي و بهتر از اون نميشد .
    به چگونه رفتار كردن هم اصلاً فكر نكن ، قرار نيست از رفتار و واكنش ما همه خوشنود و راضي باشن. تو رفتارخودت را بكن گرچه خاموشي و تماشا در اكثر مواقع باشد هنر گوش دادن و ساكت موندن اولي تر از حرافي و ... است ولي باز هم ميگم اصلاً نبايد مقايسه كرد هر چي هست همون خوبه . غرور و بي عيب محض بودن را بزار كنار قبول كن كه واجب است همه بايد اشتباهاتي هم داشته باشيم .دوم هم هيچوقت گذشته ات را تحقير نكن هر چه باشد بناي هر روز بر روي گذشه مان ايجاد ميشود حتي اگر منفور ترين حالت باشد لازم به يادآوردنشون نيست.به آينه نظر كن كه ميخواهي چي بسازي؟
    حس میکنم الآن که با شما درد و دل کردم ، حالم خیلی بهتره . تشکر فراوان .[/ خب ميبيني وقتي مشاركت ميكني خوب ميشي همين مشاركت كن به خوب و بدش اصلاً فكر نكن چيز بدي وجود ندارد بشرطي كه خود خواه و مغرور نباشي كه نبايد كسي از تو ايراد بگيرد ؟ بايد از آدم ايراد بگيرن و حتي مسخرمون كنند ً صواب داره و خوبه.

  4. 2 کاربر از پست مفید حسين40 تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 28 خرداد 92), reihane_b (سه شنبه 28 خرداد 92)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.