به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام به دوستان، و فرشته مهربان عزیز،

    فرشته جان من یه سوال خیلی مهم دارم، لطفا بهم جواب بده.

    ببینید من خودم به فیسبوک حساسم. یعنی خیلی رعایت می کنم تو ارتباطاتم توی فیسبوک. (اصلا مسئله فیسبوک هم نیست! من کلا تو روابطم مقیدم، و فکر نمی کنم دنیای مجازی فرقی با دنیای حقیقی داشته باشه! و آدم بتونه تو دنیای مجازی یه سری از قید و بندهاشو ندیده بگیره!) اما دوستام اینطور نیستند. خیــــــــــــــلی راحت هستند، یه عالم کامنت برای همکلاسی هاشون، یه عالم عکسایی که تو اردوهای مختلط گرفتن و غیره.

    من باهاشون هم خونه بودم، می شناسمشون. خیلی هم بچه های خوب و اهل زندگی ای هستن.

    در واقع مقید بودن من، برتری ای برام محسوب نمی شه.

    حالا اصل سوالم اینه که، شاید یه فرد دیگه هم اینطور باشه. یعنی پسرها هم همینجوری کامنت بازی کنن، اما در عمل اهل زندگی باشن. منظورم اینه که بتونه اینکارشو ترک کنه! نه اینکه ازدواج هم کرد، همینجوری ادامه بده!

    شما گفتید:

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها


    حساسیت و سخت گیری شما در این زمینه کاملاً بجاست
    من هم به این مسائل خیلی حساسم. حساسیتم فراتر از کامنت هاییه که سارا می گه. البته اگه من جای سارا بودم، با توجه به اینکه کامنت ها متعلق به دو سال پیش بودن، یه بررسی دیگه می کردم ببینم الان تغییری کرده یا نه...

    اما در عمل حساسیت من بیشتر هم هست. مثلا من به عکس حساسم. من نمی فهمم چرا یه نفر همش باید عکسشو عوض کنه یا اصلا اینکه آلبوم عکس داشته باشه. (حتی اگه کامنت های بدی هم نداشته باشه) مثلا من خودم تو فیسبوک هستم، اما عکس ندارم.

    من نمی دونم من حساسیتم زیادیه؟ باید روی حساسیتم کار کنم؟ چون الان همه تو فیسبوک اینجوری هستن! یعنی آدمهایی که از نظر شخصیتی به من می خورن، اکثرا اینطورن، وگرنه مذهبی ها معمولا اینطور نیستن.

    یا اینکه حساسیت من هم به جاست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها


    اینها سرنخ هست
    پس می گید که نباید کسی بخاطر این مسئله رد بشه، و جای بررسی داره.

    من اگه کامنت هایی مثل اینهایی که سارا گفته رو ببینم، و مربوط به زمان حال باشه، یک لحظه هم شک نمی کنم! و درجا رد می کنم. پس کار من اشتباهه؟

    مسئله عکسا هم هست. کسایی که خیلی عکس می ذارن... این نشونه چه سرنخ هاییه؟ با وجود اینها باید بازم به بررسی اون فرد ادامه بدم؟



    اصلا چطور باید بفهمم چه موقعی باید روی حساسیتم کار کنم، چه موقعی باید به حساسیتم احترام بذارم؟


    فرشته جون اینایی که پرسیدم، خیلی برام مهمه، بی نهایت مهم، خواهش می کنم روشن روشنم کن... مرسی

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...


    ویرایش توسط میشل : سه شنبه 21 خرداد 92 در ساعت 09:35

  2. 3 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 21 خرداد 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 21 خرداد 92), هم صحبت (سه شنبه 21 خرداد 92)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 شهریور 93 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1392-1-26
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    1,125
    سطح
    18
    Points: 1,125, Level: 18
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    178

    تشکرشده 114 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ولی به نظر من فقط با این کامنتا نمیتونی در موردش درست قضاوت کنی، ممکن اینجوری هم که کامنت میذاره نباشه. مثلا خود من تو دنیای واقعی اصلا با پسرا بگو بخند و شوخی نمیکنم و کلی هم غیرتی هستم ولی تو f.b برای پستهای دوستای پسری که اتفاقا فامیلمون هم هستن کامنتای شوخی و خنده دار میذارم. حالا اگه که اون پسر رو تو یه مهمونی ببینم فقط یه سلام خشک و خالی بهش میدم . پس این دلیل نمیشه که این آقا حتما تو واقعیت هم با دانشجوهاش گرم بگیره. باید برای این مورد از راههای دیگه ایی تحقیق بکنی عزیزم.

  4. 3 کاربر از پست مفید aysu تشکرکرده اند .

    saraamini (سه شنبه 21 خرداد 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 21 خرداد 92), میشل (سه شنبه 21 خرداد 92)

  5. #13
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط aysu نمایش پست ها
    ولی به نظر من فقط با این کامنتا نمیتونی در موردش درست قضاوت کنی، ممکن اینجوری هم که کامنت میذاره نباشه. مثلا خود من تو دنیای واقعی اصلا با پسرا بگو بخند و شوخی نمیکنم و کلی هم غیرتی هستم ولی تو f.b برای پستهای دوستای پسری که اتفاقا فامیلمون هم هستن کامنتای شوخی و خنده دار میذارم. حالا اگه که اون پسر رو تو یه مهمونی ببینم فقط یه سلام خشک و خالی بهش میدم . پس این دلیل نمیشه که این آقا حتما تو واقعیت هم با دانشجوهاش گرم بگیره. باید برای این مورد از راههای دیگه ایی تحقیق بکنی عزیزم.
    شاید شما خجالتی هستی یا مشکل دیگه ای داری که توی فیس بوک شوخی می کنی و گفتگو، رو در رو یک سلام هم به زور!!
    دلیل نمی شه بگیم رفتار این آقا هم درسته.

    سارا جان،
    همانطور که فرشته مهربان و بقیه دوستان گفتند این سرنخها را جدی بگیر.
    حتی اگر مربوط به یکی دوسال قبل است.
    کسی که برای شخصیت خودش احترام قائل باشه و مغرور باشه لزومی نداره برای رو کم کنی جواب بده (آقای تهمتن )
    می تونه برای رو کم کنی، کاملا سکوت کنه.

    من هیچ توجیهی برای این رفتار نمی بینم. مگر این که فرد شخصیتش اینگونه است.
    آیا شما می خواهید با فردی با این شخصیت زندگی کنید؟
    نوشتن چنین کامنت هایی در رابطه بین دو همکلاسی هم جالب نیست، چه برسه به استاد شاگردی.

  6. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    aysu (سه شنبه 21 خرداد 92), mr6262 (چهارشنبه 22 خرداد 92), reihane_b (سه شنبه 21 خرداد 92), sanjab (سه شنبه 21 خرداد 92), saraamini (سه شنبه 21 خرداد 92)

  7. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام

    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    شاید شما خجالتی هستی یا مشکل دیگه ای داری که توی فیس بوک شوخی می کنی و گفتگو، رو در رو یک سلام هم به زور!!
    دلیل نمی شه بگیم رفتار این آقا هم درسته.
    آیسو هیچ دلیلی برای درست بودن رفتار اون آقا نیاورد! فقط گفت که ممکنه دلایل دیگه ای وجود داشته باشه... و به سارا پیشنهاد کرد که برای این مورد از راههای دیگه ای هم تحقیق کنه.

    به همین خاطر هست که قبلا گفته شد اینها سرنخ هستن، و باید بهشون توجه بهشه... وگرنه می گفتن اینها دلیل قاطعی برای رد کردن هستن...

    شیدا وقتی راجع به پست کسی نظر می دی، حداقل پستش رو درست بخون!

    وقتی بدون شناخت کسی، راجع به شخصیتش و دلیل کاراش نظر می دی، حداقل اول حرفت بهش سلام کن!

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  8. 3 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    aysu (سه شنبه 21 خرداد 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 21 خرداد 92), هم صحبت (سه شنبه 21 خرداد 92)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اسفند 93 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,979
    سطح
    33
    Points: 2,979, Level: 33
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    747

    تشکرشده 434 در 128 پست

    Rep Power
    31
    Array
    به نظر من حواست باشه ، همکلاسی ها با هم فرق داره حتی اگه با هم راحت باشن اما شخصیت استاد نمیخوره که
    این جوری برخورد کنه ( چون دیگه بچه ها سر کلاسم از سر و کلش بالا میرن )

  10. 4 کاربر از پست مفید سنجاب بازیگوش تشکرکرده اند .

    mr6262 (چهارشنبه 22 خرداد 92), saraamini (سه شنبه 21 خرداد 92), میشل (سه شنبه 21 خرداد 92), شیدا. (سه شنبه 21 خرداد 92)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 شهریور 93 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1392-1-26
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    1,125
    سطح
    18
    Points: 1,125, Level: 18
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    178

    تشکرشده 114 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    [quote=شیدا.;273785]شاید شما خجالتی هستی یا مشکل دیگه ای داری که توی فیس بوک شوخی می کنی و گفتگو، رو در رو یک سلام هم به زور!!
    دلیل نمی شه بگیم رفتار این آقا هم درسته.

    شیدا جان درسته، من کمی خجالتی هستم ولی دلیل این که در واقعیت با کسی صمیمی برخورد نمیکنم اینکه نمیخوام حد و حدودم رو با طرف مقابل از بین ببرم و به قول معروف باهاش پسرخاله شم;)
    خیلی از ماها تو دنیای مجازی بعضی از حدود رو رعایت نمیکنیم و خیلی به خودمون سخت نمیگیریم ولی همون مسایل رو تو دنیای واقعی بهش پایبند هستیم.
    در مورد سارا جان هم ،همینطور که میشل عزیز هم اشاره کرد نمیگم که این آقا حتما اونطوری نیست ، باید از راههای دیگه ایی هم ایشون رو امتحانش بکنین.
    منم معتقدم که از کنار بعضی از مسایل حتی اگه بنظر بی اهمیت بیاد نباید راحت رد شد . تصمیم به یه ازدواج خوب خیلی سخته، منم یه دخترم و همیشه این نگرانی و استرس باهام هست که طرف مقابلم از نظر اخلاقی مشکلی نداشته باشه.

  12. 4 کاربر از پست مفید aysu تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 21 خرداد 92), saraamini (سه شنبه 21 خرداد 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 21 خرداد 92), شیدا. (سه شنبه 21 خرداد 92)

  13. #17
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    وقتی سرنخ را بگیری و بری، می رسی به یک کلاف گنده!!

    سرنخ یعنی نشانه ای کوچیک از وجود چیزی بزرگ.

    سرنخ یعنی نشانه، یعنی راهنما.

    انتظار ندارید که سر نخ کامنت های flirting برسه به یک جنتلمن وفادار !
    ویرایش توسط شیدا. : سه شنبه 21 خرداد 92 در ساعت 19:33

  14. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    saraamini (سه شنبه 21 خرداد 92)

  15. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 18:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    2,578
    سطح
    30
    Points: 2,578, Level: 30
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    395

    تشکرشده 383 در 145 پست

    Rep Power
    32
    Array
    فرشته مهربان خیلی لطف کردین راهنماییم کردین
    چشم سعی می کنم به این قضیه به همون چشم سرنخ نگاه کنم و رفتارای ایشونو با دقت بررسی کنم

    آیسو جان درسته محیط مجازی برای شوخی فضای بازتری هست اما اون هم به نظر من حد و حدود داره بعضی شوخی ها یا کامنت ها نرمال محسوب میشه درباره مسائل سیاسی اجتماعی دانشگاه و...
    اما بعضی شوخی ها حول محور تفاوت جنسیتی طرفین هست مثل اظهار نظر درباره عکس دخترها و همون مثالی که براتون نوشتم و خیلی چیزهای دیگه
    در واقع هر کس به قلبش و وجدانش رجوع کنه تفاوت شوخی ساده با flirting دختر و پسر رو متوجه میشه

    شیدا جان من خودم هم هر وقت کسی باهام شوخی ای میکرد که خوشم نمیومد فقط سکوت میکردم تا طرف بفهمه باید حد و حدود خودشو رعایت کنه
    اما اطراف من امثال آقای تهمتن زیاد بودن که این کار منو خلاف ادب میدونستن و این همیشه باعث شده نسبت به درستی رفتارم دچار شک بشم
    یا به قول میشل عزیز انقدر این حالتها عادی شده و اکثر دوستانم اینجور ادبیاتو دارن که باعث شده به خودم شک کنم که نکنه واقعا من زیادی سخت گیرم
    اولش که تاپیکو زدم فکر میکردم همه میان میگن نه شما زیادی حساسی اینا هیچ معنی خاصی نمیده چون این بازخوردیه که از جامعه داشتم ولی حالا که می بینم از نظر شما دوستان و کارشناسان این حساسیت منطقی و به جاست بیشتر و راحت تر به خودم اعتماد میکنم

  16. 2 کاربر از پست مفید saraamini تشکرکرده اند .

    aysu (چهارشنبه 22 خرداد 92), reihane_b (سه شنبه 21 خرداد 92)

  17. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 مهر 92 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1392-3-14
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    298
    سطح
    5
    Points: 298, Level: 5
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببين حتي اكه با طرف حرفم بزني و توضيح بخواي با چنان ادبياتي واست رفتارشو تو جيح ميكنه كه تو فكر ميكني لابد تو كارت و فكرت اشتباست و باي معذرت بخواي به نظرم به حس درونيت و اعتقادات خودت خيلي بها بده و زير بار توجيح كرن طرف نرو هر چي خوت فكر ميكني صد در صد درسته

  18. 2 کاربر از پست مفید sabze تشکرکرده اند .

    saraamini (سه شنبه 21 خرداد 92), شیدا. (چهارشنبه 22 خرداد 92)

  19. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 18:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    2,578
    سطح
    30
    Points: 2,578, Level: 30
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    395

    تشکرشده 383 در 145 پست

    Rep Power
    32
    Array
    نه سبزه جان قطعا اشاره ای به این موضوع نمی کنم که بخواد توضیح بده یا توجیه کنه اصلا به خودش مربوطه ولی من همچین فردی رو برای ازدواج نمی پسندم

  20. 2 کاربر از پست مفید saraamini تشکرکرده اند .

    sanjab (سه شنبه 21 خرداد 92), جوانه؟؟؟ (سه شنبه 21 خرداد 92)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.