خزان زندگی عزیزم ، اصلا میدونی چیه ؟ مردها از اینکه زناشون بخوان حرف های منطقی بزنن و بشینن دلیل و استدلال بیارن بیزارن .
مدام یک جمله رو تکرار نکن
گل آرا نکته خوبی گفت ،بعضی وقت ها با شوخی از کنار بعضی مسائل رد شو .
ولی با ما هم لجبازی نکن ، هر چی میگم بگو چشم
باید به همسرت اقتدار بدی ، فکر نکن این طوری ضرر میکنی .
دقیقا یادمه من هم قبلا مشکلات تو رو داشتم ، وقتی مامانم بهم می گفت باید بگی چشم و هر چی شوهرت گفت قبول کنی ، میدونی من به مامانم تمام حرف های تورو میزدم ، میگفتم مگه زندگی یعنی این که هرچی مرد بگه زن در جوابش بگه چشم ؟ من این زندگی رو نمی خوام ، چرا هروقت می خوام جایی برم اول باید بگه نرو وقتی من گفتم چشم ، شاید دلش به رحم بیاد شاید نیاد ؟
الان تازه می فهمم که مامانم چی داشته بهم می گفته و من چقدر غر زدم سر مامانم .
ولی عزیزم راهش همینه ، هرچی بخوای روی حرف خودت پافشاری کنی همینه
فکر نکن همسر من به همین راحتی از کنار خیلی مسائل گذشته ، من هم خیلی تلاش کردم . اگر تاپیک های من رو هم بخونی بیشتر متوجه میشی ، همه زندگی ها بالا و پایین داره .
کارگاه خانواده موفق - مرد مقتدر / زن لطیف رو حتما کامل بخون ، خیلی بهت کمک میکنه
این هم لینکش
.http://www.hamdardi.net/thread-23419.html
موفق باشی
- - - Updated - - -







علاقه مندی ها (Bookmarks)